پارساپارسا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
پوریاپوریا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

وروجکـــــــــــــــــــــــــای من

امتیاز آوردیم! هورااااااااااااا

1392/3/20 12:54
877 بازدید
اشتراک گذاری

امروز پارسا رو واسه سنجش بردم پایگاه. شکلکهای جالب و متنوع
آروین

از اونجائیکه پایگاه نزدیک دبستان شاهد بود گفتم بهتره یه سر برم ببینم امتیازبندی کردن یا نه که امید نداشتم ناامید بشه و زودتر برم ثبت نامشو اون یکی مدرسه تکمیل کنم.شکلکهای جالب و متنوع آروین

در نهایت یاس و نومیدی قدم در مدرسه نهادم!بعد رفتم پیش معاون و ازش سوال کردم.امتیازمو که گفتم گفت احتمالا پذیرفته شده.بعد توی لیست نگاه کرد شکلکهای جالب و متنوع آروینو گفت:بله؛ پسر شما ثبت نامه.بیست و پنجم بیا مدارک و ثبت نامشو تکمیل کن.

وای خدای من؛باورم نمیشد.در مقابل چشمانم پارسای من با امتیازی ناچیز در دبستان شاهد ثبت نام شده بود(کلید اسراری شد واسه خودش!)

هر چی تلاش کردم اشک تو چشام حلقه بزنه که یه کم فانتزی تر بشه، نشد.

کلا این اشکا هیچوقت منو یاری نمیکنن.قهر

هیچی دیگه؛ کلی خووشحال شدم و ...

همین دیگه.خوشحال شدم.کار دیگه ای نکردم!شکلکهای جالب و متنوع آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

saghi
20 خرداد 92 13:03


مبارکه شیرینی ما هم که محفوظ/محفوض/محفوذ/محفوز/مهفوظ/مهفوض/محفوذ/محفوز است!!!


محفوظ!!!!
حالا که من بهت اس ندادم که فوری داغ داغ خبرو میخونی؟! اصلا تو نت چکار میکنی؟مگه تو امتحان نداری؟؟؟
مامان آرمينا
20 خرداد 92 13:21
خيلي خوشحال شدم كه پذيرفته شديد مدرسه عاليه خودم بيشتر دوران تحصيلم در مدارس شاهد بودم


بله.منم همینطور. واسه همین دوست داشتم پارسا هم بره شاهد. بخصوص که خودم دبیرم و یه چیزائی می دونم که بقیه نمیدونن!
الهه مامان یسنا
20 خرداد 92 13:46
مبارک باشه زینب جون این آخرش رو خوب اومدی هیچی دیگه فقط خوشحال شدم


مرسی.خب خوشحال شدم دیگه!
علی
20 خرداد 92 17:31
سلام حال شما؟
ممنون از اینکه به وبلاگ جوکستان اسمس اراکی ارسال کردید
شما هم اراکی هستید درسته؟
من وبهای دیگه ای دارم که آدرس میزارم در اسرع وقت
اما توی این وبلاگ جوکستان مشخصاتم محرمانه ست


خواهش میکنم.بله من اراکی هستم.خوشحال میشم آدرس بذارید.
خانومي
21 خرداد 92 11:14
يعني از اون ماماناي با احساسي جيگر..........اگه كنكور قبول ميشد چيكار ميكردي؟؟؟؟؟


نظر لطفتونه






























هیراد و عمه لیلاش
26 خرداد 92 15:33
هـــــــــــــورا
انشالله بعد از دانشگاه هم برای استخدام همینجوری بشه
پارسا جونم دوست داریم


مرسی عزیزم. همینطور برای هیراد عزیز.ما هم شما رو دوست داریم