پارساپارسا، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
پوریاپوریا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

وروجکـــــــــــــــــــــــــای من

سرگرمی وبلاگی

1392/3/19 15:23
1,070 بازدید
اشتراک گذاری

اول از مریم جون مامان آرمینای عزیز تشکر کنم که منو به این بازی دعوت کرد

003_prissyheartthanks45554-vi.gif 

و اما سوالات:

1)بزرگترین ترس زندگیت چیه؟والّا از اونجائیکه بنده انسان شجاعی هستم بخاطر ندارم که ترسی در زندگی داشته باشم بجز فقط چندتا که میشه ترس از موش، سوسک،سگ(وای وای وای) سوار اسب شدن، تنها خونه موندن!!! رد شدن از خیابون و...را به عنوان بزرگتریناش نام برداسترس

 

از شوخی گذشته سه تا ترس بزرگ توی زندگیم دارم که دوتاشو نمیتونم بگم اما سومیش اینه که خدائی نکرده همسرم تصادف کنه،آخه خیلی بی کله رانندگی میکنهگریه

2)اگه 24 ساعت نامرئی میشدی چکار میکردی؟آخ که اگه میشد چی میشد!!! یه خورده حساب شخصی دارم که بلافاصله میرفتم و تسویش میکردمشیطان

3)اگه غول چراغ جادو توانايي برآورده كردن يه آرزو بين 5-12 حرف رو داشته باشه اون آرزو چيه؟اول ازش میخواستم همه آرزوهامو برآورده کنه؛ بعد دیگه مگه ول کنش بودمخنده

4)از ميان اسب، پلنگ،سگ ،عقاب ،گربه،كدوم رو بيشتر دوست داري؟اسب

5)كارتون مورد علاقه دوران كودكيت؟زنان کوچک

6)در پختن چه غذايي تبحر نداريد؟والّا به جون خودم همه از دست پخت بنده تعریف میکنن الاّ اونی که باید تعریف کنه!!!! الانم وقتی واسه دیگران غذا درست میکنم با اعتماد به نفس کامل میرم جلو اجاق گاز اما واسه حضرت والا با ترس و لرز.موقع خوردن غذا هم همش منتظر گرفتن ایرادای بنی اسرائیلی هستم! کلا یکی از فانتزیامم این شده که یه بار ایشون بگن به به چه غذای خوشمزه ای!!!!نگران

خودم از قورمه سبزیام خیلی راضی نیستمناراحت

7)اولین واکنشت موقع عصبانیت چیه؟خشم اژدهااااااااااااا

8)با مرغ ،دريا،  اورانيوم،  و خسته جمله بساز.مرغ، دریا، اورانیوم و خسته کلماتی هستند که هیچ ربطی به هم ندارند!

9)دو بيت شعري كه دوستش داري؟

هوا گرفته تر از دل گرفته من               بگو تو کی می آیی ای فرشته من

 

غزلتر از غزل حافظی خداحافظ        چه مشکل است خداحافظی،خداحافظ

  

10)اگه بتوني با تونل زمان به يه روز از زندگيت در حال يا آينده يا گذشته برگردي اون چه روزيه؟آینده دوست ندارم برم.اما خیلی دوست دارم برگردم زمانیکه دبیرستان بودم و موقع انتخاب رشته بود.تا بزرگترین اشتباه زندگیمو نمیکردم

11)چه رنگي هستي؟چرا؟نمیدونم، چون همه رنگا رو دوست دارم؛ اما اگه قرار باشه رنگی باشم حتما یه رنگ شاد و گرمم(حیف تو سوالا در مورد اختلالات روانی پرسش نشده وگرنه حتما میگفتم نارسیسیست هستم!!!عینک)

12)اگه قرار باشه از ايران بري كجا ميري؟کانادا

13)بهترين اس ام اس  اینباكس گوشيت؟روباهی با موبایلش پائین درخت ور می رفت، کلاغه از بالای درخت گفت اگه پائین آنتن نمیده بده بالا برات بگیرم. روباه موبایل رو داد، زاغ گفت: این عوض قالب پنیر کلاس سوم ابتدائیقهقههقهقههقهقهه

اما جداً مدتهاست یه پیامک دارم  اما پاکش نکردم: آمده ایم با زندگی کردن قیمت پبدا کنیم نه به هر قیمتی زندگی کنیم.

 

14)اگه قرار باشه سه تا از آشناهات رو امشب به مهموني دعوت كني اون سه نفر كي هستن؟حتما حنانه جون (خواهرزادم) رو دعوت میکنم چون خیلی خوب مواظب پوریاست.فهیمه جونمم(اینم خواهرزادمه) رو هم که حتما دعوت می کنم.آخه وقتی فهیمه هست هیچ نگرانی ندارم.اصلا نیاز نیست توی آشپزخونه برم.ماشااله کدبانوئیه واسه خودش. و اما نفر سوم....

حالا که فکرشو میکنم؛ با حضور حنا و فهیم چه لزومی داره یه نفر دیگه رو دعوت کنم؟! یه سی چهل نفری رو مهمون میکنم!!!قهقهه

 

15)اگه قرار بود كسي رو ملاقات كني چه كسي بود؟خانم دکتر خسروی از همکارای قدیمم

16)اگه قرار باشه يه لغت از فرهنگ لغت زندگي حذف كني اون چيه؟تفرش!!!

17)اسم ديگه وبلاگت؟اگه اسم دیگه به ذهنم میرسید که این اسمو نمیذاشتم!!!

18)خودت رو شبيه به چه ميوه اي ميدوني؟به نظرتون یه آدم نارسیسیست خودشو شبیه چه میوه ای میدونه؟مسلما هلوخنده

19)سه خصوصيت اخلاقي بد؟بدترین خصوصیت اخلاقیم اینه که وقتی با شوهرم دعوام میشه زود آشتی میکنم و بعد اون واسه من ناز میکنهکلافه اما بازم آدم نمیشم و بازم این عمل زشتو تکرار میکنم آخه طاقت قهر رو ندارم.(باور کنید نیاز به یه دوره اساسی رواندرمانی دارم.حکایت کوزه گره است که از کوزه شکسته آب میخوره!!!) چند وقته که زود عصبی میشم.و گاهی اوقات نمیتونم به بعضی افراد نه بگم

20)كاشكي؟کاشکی خدا یه عالمه پول بهم میداد10.gif

دوستايي كه دعوتشون کردم:

مامان ترنم عزیز

مامان منتظر نی نی

مامان یسنا جون

مامان محمدپارسای گل 

 

09o98.gif

دوستای خوبم ممنون که دعوتمو می پذیریدلبخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

saghi
19 خرداد 92 15:37
نامرد فهیمه و حنانه رو دعوت میکنی من و دعوت نمیکنی

بلدی تا سایتت آپ میشه اس بدی بیام نظر بزارم

خیـــــــــــــــلی نامردی




دیوونه ای دیگه!!!!! گفتم سی چهل تا دیگه رو دعوت میکنم.خب مسلما تو هم یکی از اونائی عزییییییززززم


♥ مامان و بابای محمد پارسا ♥
19 خرداد 92 17:21
ممنون گلم از اینکه لطف کردی و دعوتم کردی
اما به دلایلی نمیتونم توی وبلاگ محمدپارسا این قسمت را بذارم گفتم تا بهتون اطلاع بدم خدایی ناکرده حمل بر بی ادبی نکنید
بازم ممنون از لطفت
وروجکهارا هم ببوس


خواهش میکنم عزیزم
مامان آرمينا
19 خرداد 92 19:45
خيلي بامزه نوشتي كلي خنديدم


خوشحالم که موجبات خنده شما رو فراهم کردم
مامان ترنم
20 خرداد 92 17:50
ممنون از دعوتت مهربونم .منم با این بازی آپم.