پارساپارسا، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
پوریاپوریا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

وروجکـــــــــــــــــــــــــای من

روزهای شلوغ پلوغ من

1393/11/15 1:43
1,963 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونیام. 

خیلی وقته فرصت نکردم نه به وبلاگم و نه به شما سر بزنم. الانم بی خوابی زده به سرم.تازشم فردا باید توی یه دوره ضمن خدمت اموزش مدرس شرکت کنم!!!!! خدا می دونه فردا با چه قیافه ای میرم سرکلاس!!!خخخخ

شیرین کاریای پوریا رو توی یه دفتر نوشتم یادم نره تا در فرصتی نامعلوم براتون بنویسمشون!درسخوان

این روزا که دهه فجرم شروع شده واقعا فرصت سرخاروندن هم ندارم.بوخودا! منتظرم عید بشه موهامو شونه بزنم!!! خخخخخخدلغک

دارم یه نمایشگاه توپ می زنم تو مدرسه. بدجور درگیرشم! می پرسین نمایشگاه دهه فجر به من چه ربطی داره؟؟؟!!! بله عزیزان!!!!! اصولا آدم که شد آچار فرانسه هر کار با ربط و بی ربطی رو بهش ربط میدن!!!! حالا با رابط یا بی رابط!!! مهم ربطشه که میدن!!! میخواد بهت مربوط باشه یا نباشه!!! نظر خودتم چندان مهم نیست! 

الان اونائی که باید متوجه بشن! ملتفت شدن این نمایشگاهه کار من بوده و لاغیر؟؟!!! والّا با این نوناشونراضی

حالا عکسای نمایشگامم در همون فرصت نامعلوم میذارم!

چشام داره میسوزه اما خوابم نمیبره! بدبختی نیس؟

گفتم بیام یه عرض ادبی داشته باشم محضرتون نکه یه وخ نگرانم شید که زنده ام یا مرده!!خندونکچشمک

فعلا بای تا همون زمان نامعلوم!بای بای

پسندها (4)

نظرات (7)

فاطمه فضلی
16 بهمن 93 17:07
ممنون از راهنمایی تون راستی حداقل چند تا نظر باید داشته باشن پستام؟
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
خواهش می کنم. فک می کنم 8-10 تا کافیه.چون بیشتر اگه باشه غیر واقعی جلوه می کنه. چون مدت زیادی نیست که ساخته شده. آمار بازدیدت رو هم خودت زیاد کن.
مامان آرمینا
29 بهمن 93 23:36
آفرین معلم فعالخسته نباشی
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان آمیتیس
16 اسفند 93 10:29
سلام بر خانم معلم کوشای شهرمون خسته نباشید
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان ترنم
16 اسفند 93 11:44
به جون خودم من براي اين دو تا پست آخرت كامنت گذاشته بودم . وليييييييييييييي نيست.
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
بوخودا نبود
نفس
23 اسفند 93 19:58
آتیشی که تو قلبم روشن کردی هیچ آتش نشانی نمی تونه خاموش کنه ! ” پیشاپیش چهارشنبه سوری مبارک" salam azizam khobin? che khabara kharide ead kardin??
مامان آرمان
25 اسفند 93 11:50
سلام اینک بهار تا دروازه هاى شهر رسیده و رستاخیز دوباره درگیتى دمیده و من در دعایی خاضعانه به درگاه مدبر هستی ، احسن الحال را برای شما آرزو میکنم . . . نوروز پیشاپیش مبارک
آسیه
10 فروردین 94 0:00
سلاااااااااااااااااااااااممممممممممممممم...کوایسای ک لاکو؟ (ینی کجایی ک دختر؟) پیدانیستی... خسته نباشی با کارای عید ایشالا به آقامونم حسابی خوش گذشته باشه... فداش شم من
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
ای قربون تو، مگه تو فقط یاد ما باشی جیگـــر