پارساپارسا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
پوریاپوریا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

وروجکـــــــــــــــــــــــــای من

از پارسا بگم...

1392/3/12 16:49
654 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتیه این پوریا شده سوژه وبلاگ و هرچی پست میذارم از این پررو خانه! نقش بچم پارسا به شدت کمرنگ شده! گفتم اول بذار یه پست واسه پارسا بذارم بعد برم سراغ پوریا.

 

مدرسه ای که پارسا رو واسه پیش دبستانی ثبت نام کرده بودم، فوق العاده مدرسه خوبی بود.22.gif

اما تنها مشکلی که بود شهریه سنگینش بود که واسه ما که کارمندی هستیم با جیبهای خالی سنگین بود.37129_153fs315435.gif از اونجائی که مدرسه دولتی هم نمیخواستم بنویسمش بهترین گزینه رو مدرسه شاهد دیدم. بنابراین با پوریا شال و کلاه کردیم و راهی مدرسه شاهد شدیم برای ثبت نام پارسا جان. بعد از جمع بندی,امتیازاتمون شد 102/5

من به اون آقاهه که ثبت نام میکرد: امتیاز خوبیه؟؟؟(با لحن خانوم شیرزاد بخونید!)260121_Laie_80.gif

اون آقاهه:یه جای دیگه هم ثبت نامش کنweet-niet.gif

من: آخه چرا؟817219_questionedf.gif

آقاهه: 25 خرداد زنگ بزن ببین امتیازش نسبت به بقیه چطور بوده و اینکه ثبت نامش قطعی شده یا نه؟ اما حتما جای دیگه بنویسشwerk11.gif

من:142719_iolaax0fo7j3d6d9.gif

در همین اوضاع توجهم به میز بغل دستی که اونجا هم ثبت نام میکردن جلب شد.اینکه چرا توجهم به اونجا جلب شدم جالبه!

آقائی که اومده بود پسرشو ثبت نام کنه عینک داشت و یک ابسیلون شبیه بابای پوریا بود(یک ابسیلون ها نه بیشتر) این پوریا هم هی واسش ذوق میکرد و دست وپا میزد و میخندید.آخرش که دید آقاهه توجهی بهش نمیکنه با هزار زحمت خودشو آویزون کرد و کت آقاهه رو گرفت.حالا دیگه مگه ول کن بود. مرده بودم از خجالت.هی میگم بچه آبرومو بردی آما حالیش نمیشه!614018_109.gif

بله؛ بدین ترتیب ما متوجه میز بغل شدیم و دیدیم که حضرت والا امتیازشون 350 شده، تازه میگه 25 درصد شیمیائی هستم.که با اون امتیازش میرفت بالای 400.منو میگی.....851319_speechless.gif621221_LaieA_011.gif

خیلی نجیب و سر به زیر پاشدم اومدم بیرون و امروز بدون توجه به دخل و خرجو سایر هزینه ها و مشکلات زنگ زدم مدرسه پارسا و به معاونشون گفتم ثبت نامش کنید تا بعد بیام مدارکشو تکمیل کنم.848220_girl_hysteric.gif

حالا یکی از فانتزیام این شده که از دبستان شاهد تماس بگیرن و بگن شما امتیاز آوردید و شازدتون ثبت نامه!

آما از اونجائیکه میدونم این فقط یه توهم فانتزی بیش نیست770620_dash2.gif حالا به فکر یه گلریزونم!!!!777719_nj1mo9xszbc6d6ch.gif

نظر مثبت شما چیه؟776219_2rqfst4.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

هیراد و عمه لیلاش
12 خرداد 92 22:38
الهی بمیرم برات با این همه مسئولیت باید نگران نوع مدرسه هم باشی
توکلت به خدا باشه ، اگه اون بخواد براش کاری نداره امتیازتو به جای 100 باشه 1000 ببینند



ممنون از همدردیتون
هاشمي
13 خرداد 92 7:29
با سلام
كلآ بي خيال موضوع شو چون چنين بلايي سر من هم آمده وعليرغم امتياز مناسب و واسطه كردن يك روحاني شريف هم كاري از پيش نرفت .


بله،کلا بیخیال شدم
مامان منتظر
13 خرداد 92 10:21



جوجه فوکلی
13 خرداد 92 15:08
سلام خوبی چی خبرا کجاها رفتی چی کارا کردی بابا کجای چرا بهم سر نمیزنی ی سراغی از ما بگیری ثواب داره بخدا دوتا آپ خیلی توپ جدید گذاشتم که یکی از سیستم مغزی زنا و یکی هم انواع عکس فیس بوک ایران(طنز) هست بدو بیا تا بیات نشده،چقدر ناز میکنی اوووووووووووووو بیا دیگه راستی اگه نظر ندی من میدونم تو یک دمپایی ابری

[بوسه]


ای قربون تو




saghi
13 خرداد 92 19:13
نظر مثبت من منفیه!!!!



بی مزه هم خودتی



بی نمک هم خودتی



هرچی میگی خودتی اصن







مامان آرمينا
17 خرداد 92 22:06
عزيزم به نظر من اولويت با اونايي كه سهميه شاهد داشته باشن ثبت نام ميشن آخه مدرسه مخصوص اون افراده ولي خدا رو چي ديدي شايد زنگ بزنن اگه شد خبر بده




آره عزیزم.آخه واسه شاهدا و جانبازا هم رتبه بندی داره منم امتیاز شاهدم 100 شد و 2/5 هم فرهنگیان. نسبت به اونائی که مثلا هم برادرزاده و خواهرزاده و نوه شهید هستن و هم مثلا پدرشون جانبازه و هم سابقه بسیجی فعال دارن و .... امتیاز کمیه!!!