پارساپارسا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
پوریاپوریا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

وروجکـــــــــــــــــــــــــای من

پارسا فارغ التحصیل شد....

1392/3/16 17:09
1,817 بازدید
اشتراک گذاری

روز سه شنبه 31 اردیبهشت 92 مصادف بود با فارغ التحصیل شدن پارسای عزیز من.0012.gif

جشنشون از ساعت 4/5 در سالن بانک سپه که نزدیک مدرسشون بود شروع می شد و شما نمیدونید من چه زجری کشیدم تا تونستم به جشن برسم.کلافه وقتی رسیدم هم کلییییییییییی خسته بودم.آخه از ساعت 6 صبح بیدار شدم و رفتم سرکار.ساعت 2/5 رسیدم خونه.تندتند و باعجله نماز خوندم و ناهار خوردم و آماده شدم که برم....

 

پارسا خونه مامانم بود و پوریا خونه خواهرم!!! باید اول می رفتم جوجه هامو از اینور اونور جمع می کردم بعد می رفتیم جشن. با تلاش فراوان بنده به موقع رسیدیم...

و اما جشن؛9.gif

مسئولین مدرسه واقعا سنگ تموم گذاشته بودن و به بچه ها و البته به بزرگترا خیلی خوش گذشت.

تنها مشکل این بود که سالن گرم بود و پارسا لپاش گل انداخته بود!

اینم عکس پارسا پیش دوستاش:

 پیش دبستانی امام هادی

بعدش همه بچه های پیش دبستانی با هم سرود خوندن

پیش دبستانی امام هادی

یه گروه نمایشی اومده بودن که باعث شدن حسابی به همه خوش بگذره.

گروه نمایشی

مجری نمایش چندتا مسابقه برگزار کرد که اولین کسی رو که واسه مسابقه انتخاب کرد پارسا بود

پیش دبستانی امام هادی

بعدش سه تا دانش آموز دیگه رو انتخاب کرد(دوتا پیش دبستانی و دوتا اولی_آخه جشن الفبا هم همزمان با پیش دبستانیا بود_)

بعد یه کلاه گذاشت رو سر یکیشون و گفت یه قدم میری جلو یه قدم میای عقب یه چرخ میزنی و بعد یه قررررررررر میدی و کلاهو میذاری سر بغل دستیت.اگه کلاه رو سرت باشه و آهنگ قطع بشه سوختی!!!

13.gif(این پلاکاردی که میبینید از اول برنامه افتاد و هرچی دستندرکارای برنامه با هر ابزاری تلاش کردن درست نشد.آخرش بیخیالش شدن. خندهگفتم نکنه واستون سوال بشهچشمک)

پیش دبستانی امام هادی

اصلا انتظار نداشتم که پارسا بتونه فرز اینکارو انجام بده اما خیلی تر و فرز عقب جلو و چرخششو می کرد و یه قرررر اساسی میداد و کلاهو میذاشت سر بغل دستیش. خوب پیش رفت. دوتا سوختن و پارسا به مرحله نیمه نهائی رسید

پیش دبستانی امام هادی

اما در این مرحله بچم شانس نیاورد و همچین که کلاه سرش رفت آهنگ قطع شد و پارسا برنده نشدniniweblog.com

اینم عکس کیکشون:

کیک زرد 

اینم پارسا:

پیش دبستانی امام هادی 

اینم جایزش:

 

پیش دبستانی امام هادی

اینام عکس لوح و عکسای یادگاری و کارنامه پارسا:

پیش دبستانی امام هادی 

پیش دبستانی امام هادی 

پیش دبستانی امام هادی 

پیش دبستانی امام هادی 

پیش دبستانی امام هادی


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

الهه مامان یسنا
4 خرداد 92 18:31
مبارک باشه پارسا جون همیشه موفق باشی گلم


ممنون خاله جون
saghi
4 خرداد 92 20:13
مبارکه
آش بپز


جاتون خالی خالش پخت
مامان ترنم
5 خرداد 92 8:39
مباركه.
چه جالب ترنم هم همون روز جشن داشتن ولي سالن هلال احمر بود.
چه جايزه‌هاي خوشگلي. عكس فارغ التحصيليش هم كه ديگه حرف نداره.
ولي چقدر مسابقه‌شون جالب بوده. اشكال نداره همين كه كمي قر داده خودش كليه


آره بچم قر خونش تامین شد!
مامان آرمينا
5 خرداد 92 22:08
ايشالله فارق تحصيلي از دانشگاه رو جشن بگيري عزيزم


مرسی عزیزم.انشااله فارغ التحصیلی آرمینا جون
خانومي
6 خرداد 92 12:22
آقا بچه هاي اين دوره زمونه ان ديگه.........

والا ما فوق ليسانسمونم گرفتيم اما ازين عكسا نگرفتيم

يعني خوش به حالشونه به خدا.......



آقا حسوديم شددددددددددددددددددد. در حق ما بسي ظلم شده خواهر




اونکه بله!!!!!!!!


مامان شايان
6 خرداد 92 18:30
سلام ماماني سلام پارسا جون تبريك ميگم خاله جون ايشالا فارغ التحصيلي دانشگاهو جشن بگيري عزيزم
عكسات هم خيلي نازه دست ماماني درد نكنه


خواهش می کنم عزیزم.انشااله فارغ التحصیلی دانشگاه شایان جون
جوجه فوکلی
10 خرداد 92 16:28
چه اسم بامزه ای داری

چه مامان خوبی که برا کوچولوهات وب زدی بابا دمت گرم

راستی ممنون از این که سر زدی و کلی نظر باحال دادی

راستی اگه دوس داشتی منو لینک کن

راستی چند سالته مگه

منم دهه 60 هستم ولی چه کنم که هنوز مجردم

پیر شدم ای بابا


نظر لطفته و با کمال افتخار لینکتون میکنم و اونقدر از وبتون خوشم اومده که حتما بازم سر میزنم.من متولد 63 هستم.تو هم واسه خودت راحتی و با آرامش زندگی میکنی! غصشو نخور




جوجه فوکلی
10 خرداد 92 16:29
راستی چه مامانای باحالی دست جمعی وب دارین
این دیگه چه مدرسه ای
از کدوم شهرین مگه


مدرسش مگه مشکلی داره؟ یه مدرسه قرآنی و غیرانتفاعیه. که از پیش دبستانی قرآن عربی و انگلیسی رو آموزش میدن.
من اراکیم.
جوجه فوکلی
10 خرداد 92 16:40
مامان شدن فک کنم احساس خوبی باشه
بازم بیا طرف ما


بله.خیلی.اما وقتی یه هفته تمام نتونی بخوابی و رو به موت بشی از خستگی اونوقته که آرزو میکنی مجرد بودی!!!