پارساپارسا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
پوریاپوریا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

وروجکـــــــــــــــــــــــــای من

نشستن و دندون درآوردن پوریا

1392/1/27 20:29
1,154 بازدید
اشتراک گذاری

پوریا جونم از پایان شش ماهگی با توسل به روی زیادی که از مامانش به ارث برده بود نشست و اونقدر هی خورد زمین دوباره نشست تا بالاخره به خوبی خوب یاد گرفت که بشینه.65.gif

همه میگن نسبتا زود نشسته!!! احساس می کنم کلا روند رشدش سریعتر از بقیه است و توانائی حسی حرکتیش بالاتره30.gif

دو روز پیش دیدم لثش سفید شده، یه کم واسش خاروندم؛ همچین خوشش میومد که! دیروز با انگشت لمسش کردم دیدم یه ذره کوچولو دراومده؛0021.gif

بعدش کلی قربون صدقش رفتم.

خوابشم نسبت به قبل خیلی بهتر شده و کمتر نق می زنه(البته گوش شیطون کر!)26.gif 

نکته بعدی قابل توجه در مورد جناب پوریا خان!

حرف زدنشونه که تصمیم دارن گوی سبقت رو ( البته با کمک مامانش) از عیسی مسیح برباید! 29.gif

 حدودا یک هفته پیش تصمیم گرفتم بهش یاد بدم که ببئی چی میگه! 

آخه می دونید که کلام این ببئی در آینده بچه ها چه تاثیر بسزائی داره و گفتن ببئی میگه بع بع دنبه داری نه نه پس چرا میگی بع بع جزء افتخارات دوران کودکی و از نکات قابل ذکر در مورد هر کودکی می باشد! 2.gif

خلاصه منم که به شدت به فکر آینده دلبندم هستم از این مهم غافل نشده و مورد توجه قرار دادم.ابله اونقدر بهش گفتم ببئی میگه بع بع تا بالاخره بع بع گفتنو یاد گرفت. اما ازش که می پرسی ببئی میگه؟ جواب نمیده ولی خودش به صورت اتومات این واژه رو به کرِّات تکرار می کنهroger19.gif

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آرمينا
28 فروردین 92 16:32
نشتن و دندون در اوردن وحرف زدن همه وهمه مباركه ماشالله به پسر زرنگ ما


مرسی خاله جون
یه نی نی توو خواب و رویا
28 فروردین 92 21:02
مبااااااااااااارکه


مرسی عزیزم
الهه مامان یسنا
29 فروردین 92 22:28
ای جان پس دار مراحل شیطنت و شیرین کاری رو یکی یکی پشت سر میذاره

بهههههههههههههههله!
مامان ترنم
2 اردیبهشت 92 11:03
كمك كمك......... ماماني مي‌توني در زمينه مدارس ابتدايي اراك راهنمائيم كني ؟
خيلي دچار وسواس شدم براي انتخاب مدرسه براي ترنم.
اگر اطلاعاتي از معلمهاي خوب كلاس اول و مدارس داري ممنون مي‌شم كمكم كني.


چشم عزیزم. اطلاعاتی رو که دارم میگم و بازم واست پرس و جو می کنم. من بهت دبستان امام هادی رو پیشنهاد می کنم. غیرانتفاعیه.هم دخترانه داره هم پسرانه. علاوه بر درسای خودشون زبان انگلیسی و عربی و قرآن رو از پیش دبستانی باهاشون کار می کنن.پارسا رو اونجا نوشتم. البته اگه امتیاز شاهد بیارم واسه اول اونجا مینویسم. شاهدم مدرسه خیلی خوبیه.اگه امتیاز میاری بنویسش شاهد. اما اگه امتیاز نیارم همون امام هادی می نویسم. مدارس دولتی تقریبا همشون در یک سطح هستن.