پارساپارسا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
پوریاپوریا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

وروجکـــــــــــــــــــــــــای من

فرمایشات پارسا!!!

1392/2/2 11:58
965 بازدید
اشتراک گذاری

پارسا چند روز پیش یه نقاشی قشنگ با مداد شمعی کشیده برای مربیشون و اونو برده سرکلاس و به مربیشون هدیه داده؛
15.gif

خانوم مربی هم ازش تشکر کرده

1thanxstar.gif

و گفته خیلی قشنگه و بعد نشون بچه ها داده و گفته اینو پارسا واسم کشیده.

ظهر که اومده خونه، ازش می پرسم: نقاشیتو دادی به خانومتون؟

-آره

_ چی گفت؟

_ گفتش خیلی ممنون، خیلی قشنگه؛ بعدشم نشون بچه ها داد و گفت که من براش کشیدم.

بعد از لحظاتی سکوت.....خنثی

مامان این از همه چی واسم قشنگتر بود.71.gif

کلا این بچه حس زیبائی شناسی و قدر شناسیو قدرشناسی از قدر شناسی رو همه رو با هم داره!!!new44.gif

پسر منه دیگه36_4_1.gif

divider-124.gif

 

 

 

 

   دیشب مهمون داشتیم و پارسا (و همینطور مامانشچشمک) دیر خوابیدن. صبح بیدار نمیشد و به سختی از رختخواب جدا شد و همش نق می زد که خوابم میاد. منم گفتم: خب منم خوابم میاد.اونم یه نگاه عاقل اندر سفیه به من کرد و گفت: اما من خوابترم میادlachsmiley.gif

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

یه نی نی توو خواب و رویا
2 اردیبهشت 92 13:25
،خه ی چقدر با نمک




مرسی.


نگارین(عروس دلشکسته)
3 اردیبهشت 92 17:37
خصوصی داری عزیز
مامان ترنم
4 اردیبهشت 92 8:50
ترنم هم تو هر تيكه كاغذي كه مي‌خواد بندازه بيرون براي من يه نقاشي مي‌كشه و مي‌گه ماماني اينم يه يادگاري از من به تو.
خوب ماماني تا حالا اين حس خوابتر بودن رو نداشتي نمي‌دوني كه بچه چه حالي داره اون لحظه خووووووووووووووووب .

واقعا درکش میکنم.من هنوزم صبح زود سختمه که بیدار بشم