پارساپارسا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
پوریاپوریا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

وروجکـــــــــــــــــــــــــای من

سال نو مبارک

1392/1/6 14:21
1,594 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم. سال نو مبارک. امیدوارم سال خوبی داشته باشید.دلم براتون خیلی تنگ شده بود.

این چند وقت اصلا نتونستم پست بذارم. سرم خیلی شلوغ بود.niniweblog.comniniweblog.com ببخشید. یه روزم که پوریا رو خوابوندم و اومدم تو نت، بعد اینکه پستمو کامل نوشتم و خواستم ارسال کنم، erorr داد و هرچی نوشته بودم پاک شد همون وقت پوریا هم بیدار شد

و دیگه نتونستم بنویسم. Yellow Head Funny Smiley

الانم تصمیم گرفتم هر چی نوشتم توی صفحه ورد اول سیو کنم بعد ارسال کنم!Yellow Head Funny Smiley

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com اول از کارای جدید پوریا بگم! برید ادامه مطلب لطفا 

 

سلام دوستای گلم. سال نو مبارک. امیدوارم سال خوبی داشته باشید.دلم براتون خیلی تنگ شده بود.

این چند وقت اصلا نتونستم پست بذارم. سرم خیلی شلوغ بود.niniweblog.comniniweblog.com 

ببخشید.

یه روزم که پوریا رو خوابوندم و اومدم تو نت، بعد اینکه پستمو کامل نوشتم و خواستم ارسال کنم، erorr داد و هرچی نوشته بودم پاک شد همون وقت پوریا هم بیدار شد

و دیگه نتونستم بنویسم. Yellow Head Funny Smiley

الانم تصمیم گرفتم هر چی نوشتم توی صفحه ورد اول سیو کنم بعد ارسال کنم!Yellow Head Funny Smiley

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

اول از کارای پوریا بگم!

قبلا گفته بودم که بچم دوگانه سوزه و علاوه بر شیر خودم به دلیل کم بودنش شیرخشکم می خوره. حالا دیگه کلا یگانه سوزه و همون شیر خشک رو ترجیح داده و از شروع شش ماهگیش تحت هیچ شرایطی حاضر به خوردن شیر خودم نشد! چند وقتیه که واسش فرنی رو با مشورت پزشک شروع کردم. خیلی بامزه میخوره. جالب تر اینکه هرچیزی که ما میخوایم بخوریم با تلاش فراوان میخواد بخوره! چند روز پیش روی پای باباش نشسته بود و ایشونم مشغول میل کردن یک عدد سیب بودن! پوریا با تلاش فراوان خودش رو خم کرد و سیب رو گرفت تو دهنش که بخوره!منم سریع ازش فیلم گرفتم. آخراش یه عکسم گرفتم که واستون میذارمش

پوریا 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

پوریا یک ماهی میشه که انگشت شست پاشو (در هر حالت از جمله نشسته، خوابیده، سرپا، سایر حالات و حتی حالات درخواستی!)میگیره و میکنه توی دهنش. ببینید:

پوریا

پوریا

پوریا

پوریا

یک هفته قبل تعطیلات مربی پارسا یه تخم مرغ پلاستیکی سیاه رنگ بهشون داده بود و ازشون خواسته بود که حاجی فیروز درست کنن. ما هم با کمترین امکانات این حاجی فیروز رو درست کردیم که البته به گفته پارسا از همه قشنگتر شده بودهخجالت

حاجی فیروز

حاجی فیروز

اندر حکایت خانه تکانی که خودش مصیبتی بود هم براتون بگم

فرشا خیلی کثیف شده بودن و باید شسته می شدن اما از اونجائی که هی پشت گوش انداخته شد وقتی زنگ زدیم قالیشوئی هیچکدومشون وقت نداشتن بنابراین بنده هم سوار بر خرشیطان شوشوجان رو مجبور کردم خودش فرشا رو بشوره.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

البته داداشم هم اومد کمکش و با هم شستن.

بنابراین چند روزی خونه بدوش شده بودیم و وضعیت اینجوری بود:

خانه تکانی

پارسای گل مامان که خیلی خیلی پسر خوبیه و داره روز به روزم بهتر میشه تو خونه تکونی حسابی کمک مامانش کرد. خودتون ببینید:

خانه تکانی

خانه تکانی

خانه تکانی

امروز پارسا یه حرف جالب زد. همه عیدیاشو آورده و میگه مامان من یه عالمه پول دارم. میتونم خرج یه خونه رو بسازم! منظورش همون خرج دادنه. قربونش برم از همین حالا احساس مردانگی دارهتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

اینم نون خوردن پوریا سر میز صبحانه:


پوریا

و بالاخره خونه تکونی تموم شد و موقع تحویل سال و چیدن سفره هفت سین شد. من با کمک پارسا سفره هفت سین رو چیدیم و کنارش نشستیم و قرآن خوندیم. بعدشم چندتا عکس یادگاری. البته موقع تحویل سال پوریا خواب بود و بعدش بیدارشد و ازش عکس انداختیم. پدر عزیزشونم که طبق معمول شیفت بودن. تازه خیلی شانس آوردیم که واسه تحویل سال خونه بود و بعدش رفت سر کار.

سفره هفت سین

هفت سین

هفت سین

هفت سین

پوریا بلافاصله کنار سفره هفت سین شیطنتش رو شروع کرد! خوبه که هنوز سینه خیز نمیره! وگرنه یک دقیقه هم نمیشد ازش غافل شد!

هفت سین

هفت سین

هفت سین

و در انتها یه چیزی در مورد خودمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

یادتونه خیلی خوشحال بودم که مرخصی زایمان شده 9 ماه؟!تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

تایید نشد و 17 فروردین باید برم سرکار.بیچاره من با این پوریای نق نقوی بداخلاق و این مسیر طولانی و ...و...و... (اینارو نمیشد بنویسی!!!)Yellow Head Funny Smiley

تو رو خدا واسم دعا کنید

سال خوبی داشته باشید.


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

یه نی نی توو خواب و رویا
9 فروردین 92 15:31
سال نو شما هم مبارک باشه


ممنون عزیزم.
مامان ترنم
10 فروردین 92 12:05
چه هفت سين خوشگلي . آفرين به اين همه سليقه.
با اين همه مشغله واقعا گل كاشتي.
گل پسرهاتو ببوس عزيزم.
اميدوارم تعطيلات هم بهت حسابي خوش بگذره و با روحيه عالي سال جديد و همينطور كارت رو شروع كني.

مرسی عزیزم. امیدوارم شما هم سال خوبی رو شروع کرده باشیX: