پارساپارسا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
پوریاپوریا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

وروجکـــــــــــــــــــــــــای من

پوریا مریض شده

1391/12/20 13:59
1,222 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزیه که اصلا وقت سر خاروندنم نداشتم چه برسه به اینکه بیام وبگردی و آپ بشم.....

از 12 اسفنده که پوریا به شدت اسهال گرفته و به دنبال اون پشتشم حسابی سوخته.

تو این مدت پوستم کنده شده.دکتر و دارو هم تقریبا بی فایده بوده چون هنوز بهبود پیدا نکرده.2.gif

خودم دیگه دچار نوراستنی (خستگی روانی) شدم. به شدت به چند ساعت استراحت نیاز دارم. الانم که دارم پست میذارم پوریا برای چند دقیقه خوابیده.دیگه فکر کنم کم کم بیدار بشه.آخه بیشتر از یه ربع نمیخوابه.baby14.gif

فقط خواستم بگم به یادتون هستم. Free Emoticon

دعا کنید بچم زودتر خوب بشه.

فعلا بای.بای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ترنم
21 اسفند 91 10:13
عزيزم بلا به دور باشه.
خدا بد نده گلم.
اميدوارم هميشه سالم باشيد و سلامت.
مواظب خودتون باشيد.


مرسی عزییییییییییییزم
هیراد و عمه لیلاش
21 اسفند 91 20:34
عزیز دلم انشاالله زود زود خوب بشی
مامانی شما هم خسته نباشی


مرسی عمه جون
یه نی نی توو خواب و رویا
21 اسفند 91 21:20
ایشالله که زودی خوب میشه خیلی مواظب پوریا جون باش


چشم عزیزم.ممنون که بهمون سر زدی
مامان شايان
23 اسفند 91 15:16
عزيزم خيلي خيلي ناراحت شدم اين پستتو خوندم ايشالا زود زود خوب بشه خاله جوني زود خوب شو ماماني و اذيت نكن


مرسی خاله جونی. خیلی بهتر شده
مامان ترنم
27 اسفند 91 10:33

سايه حق ، سلام عشق ، سعادت روح ،
سلامت تن ، سرمستي بهار ، سکوت دعا ، سرور جاودانه ،اين است هفت سين آريايي .
ان شاا.. در سال جديد هميشه هفت سين زندگيتون سبز باشه عزيزم .
عيد شما پيشاپيش مبارك .


مرسیییییییییییییییییی عزیزززززززززززززم. شما هم در کنار خانواده سال خوبی داشته باشیدX:
مامان یسنا
30 اسفند 91 9:20

لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید
رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن
روزهایت رنگارنگ
سال نو مبارک . . .


سال نو شما هم مبارک.
هیراد و عمه لیلاش
30 اسفند 91 22:09
______$$$$$$__$$$$$$$$__$$
____$$____$$$$__$$$$__$$$$
__$$______$$$$$$__$$$$$$$$
__$$____$$$$$$$$__$$$$$$
__$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$
$$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$
$$$$__$$$$$$__$$__$$$$
__$$$$______$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$
_$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$
__$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$
___$$$$_____________`$$$
___________________ $$
__________________`$$`
________________$$`
_____$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$
_$$$$____$$_$`
$$$$$__$$___$$___$$$$
$$$$$$$______`$$_$$$$$$
$$$$__________$$$_____$
$$___________` $$____$$
_____$$$_____$$`___$$$$
___$$$$$$___$$__$$$$$$
__$$$$$$$$_$$_$$___$$$
_$$$____$$$$_$$__$$$$
__$$_____$$_$$$$$$$
___$______`$$
___________$$
____________$$`
___________`$$
__________$$
_________$$

سال نو مبارک


سال نو شما هم مبارک