پارساپارسا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
پوریاپوریا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

وروجکـــــــــــــــــــــــــای من

و باز هـــــــــــــــــــــــم پـــــــــــــــوریــــــــــــــــــــــا

1392/4/9 0:54
933 بازدید
اشتراک گذاری

نیمه شعبان خواهرم آش نذر داره؛همــــون آش معروف اراکیــا:

*جودو*

(جودو که ورزشه نه هـــــــــــا! آش جو اون ادامشم منظور همون دوغه! خلاصش کردیمخنده)

جاتون خالـــــی، دلـتــون نخـــواد! صبح شال و کلاه کردیم و رفتیم اونجــــــا.خیــــــــــلی خـــــــوش گذشت، همه بودن و کلی خندیدیم، طبق معـــــــــمول!

و امـــــا پوریا:

بچم ثابت کرد اراکـــــــــــــــــــــــــیه نه هیـــــــــــــچ جــــــــــــــــای دیگه!!!!!!!!قلب

خیلی از آش جو خوشش اومد و حسابی خورد. وقتی بشقابو از جلوش برداشتم به شدت بهش برخورد و ناراحت شد اما میترسیدم زیادش بشه و دلش درد بگیره.

این عکسا هم مدرکی جهت اثبات ادعام!چشمک

پوریا فضلی

پوریا فضلی

پوریا فضلی

 

پوریا فضلی

 

ني ني شكلك

و باز هم شیطنتهای پوریا:

چندتا پست قبلی عکساشو گذاشته بودم که میره روی روروکش وایمیسته! حالا پیشرفت کرده و میره توش با سر گیــــــــــر میکنه!

پوریا فضلی

پوریا فضلی

پوریا فضلی

میره گیر میکنه و بعد داد میزنه! یکی نیست بگه بچه مجبـــــــوری؟!

اینم ماجرای پوریا و صندلی غــــــــذاش!

پوریا فضلی

 پوریا فضلی

میاد روی جای غذای صندلیش و بعد ملتمسانه تقاضای کمک میکنه! چون دیگه نمیتونه بیاد پائینابرو

واقعا قیافش اون لحظه دیدنی میشه!قهقههقهقههقهقههقهقهه

 

 و باز هم یک مدل خواب از پوریا:

پوریا فضلی

پوریا فضلی

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

در پایان؛

 

بعد از اهتمام بسیــــــار در امر یافتن خانه! بالاخره یه خونه پیدا کردیم. خیلی لوکس و جدید نیست اما خوبه، بزرگه، حیاط داره، با درآمد ما میخونه!!! و از همه مهمتر نزدیک خواهرمهلبخند

این چند روز مشغول اسباب کشی هستم و احتمالا اون خونه سرویسADSL  نداره.بنابراین تا وصل شدنش شاید کمی طول بکشه و نتونم بهتون سر بزنم و آپ کنم.

 اما شما بچه های خوبی باشید و بهم سر بزنید!قلبچشمک

بای بای 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آرمينا
9 تیر 92 23:53
مبارك باشه خونه جديد
آش نوش جونش باشه
چه جالب كه پوريا جون مثل آرميناي من خوابیدنش اينقدر بامزه س و قشنگ ميخوابه


نظر لطفتـــــونه
واسه آش هم جای شما خـــــــــــالی
مامان ترنم
10 تیر 92 9:59
آخ جون آش جو.
بابت خونه هم مبارك باشه . ان شاا..خونه با بركتي باشه براتون. خوب يكي به اين بچه كمك كنه ديگه.


با سپـــــــــــاس بسیار
مامان ترنم
10 تیر 92 10:01
راستي عكساي روروك خونه خودتونه؟؟؟!!!!
فرشهاي ما هم دقيقا همينه . خيلي برام جالب بود.


آره عزیـــــــــزم. چه تفاهمی
مامان اناهید
11 تیر 92 0:23
نوش جونتتتتتتت
منم دلم خواست
دندونات مبارک خاله جون
ایشالا خونه خریدنتون


مرسی عزیـــــــــــزم.پوریــا قول میده دفعه بعد جاتون رو خالی کنه
زری مامان مهدیار
11 تیر 92 0:52
نوش جونش
عجب آشیه
ما رو هم به هوس انداختین
حالا ساعت یک نصف شب آش از کجا پیدا کنم


ببخشید خاله جونی دیگه! قول میده دفعه بعد جاتون رو خالی کنه
زری مامان مهدیار
11 تیر 92 0:53
روروئک سواری گل پسر هم که دیگه آخرشه
این مدلیش رو دیگه ندیده بودیم


ایــــن شاپسر ما اینجور وروجــــــکیه!
هاشمي
11 تیر 92 16:24
ننه جون سفره ولا كن آش جودو باخوريم .


خانومي
13 تیر 92 13:38
آش جودو........خيلي اسم باحالي داره....

واي دختر من عاشق اين عكسا و شيطنتهاي اين گل پسرت هستم.........خداااااااااااا...چه باحاله...باسر رفته توي روروئكش....بخورمش


نظر لطفتـــــونه
مونس ( امیر علی و ایلیا, دوقلوهای قندعسل )
25 تیر 92 3:58
وای خدا جونم به این پسر چه جوری رورویک سوار شده مامانی از طرف من یه ماچی کن این عسل خانو