پارساپارسا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
پوریاپوریا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

وروجکـــــــــــــــــــــــــای من

واسش عنوان ندارمـــــــــــــــــ !!!!

1392/4/6 0:50
786 بازدید
اشتراک گذاری

امروز به شوهری اس ام اس دادم که :

گلم بادمجمون هویج خیارشور نون و... بگیر لطفا.

وقتی اومد خونه دیدم علاوه برچیزائی که گفتم، کلمم گرفته!تعجبقهقهه

منخنثی

بادمجوناخنثی

هویجاخنثی

کلمهخنثی

 

 

بازم منخنثی

یعنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی این آدم اصـــــــــــن انتظار شنیدن چنین کلمه ای رو نداشته بنده خداخنثیآخ

طفلیـــــــــــــــــــــــــــــــدل شکسته همچین یه کم دلم واسش سوختچشمک

حالا میخوام ترشی درست کنمخنثی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان حمیدکوچولو
7 تیر 92 0:08
...خخخخخخخ.
آخه بنده خدا شاید هول هولی خونده
کلی خندیدم بااینکه الان خیلی حالم خوب نبود
ههههههه


خدا بد نده.چی شده؟ انشااله زود خوب میشی
saghi
7 تیر 92 22:24

عجب پست مفهومی بود


خلاصــــــــــــــــــــه دیگهـــــــــــــــــــ
ریحانه(مامان پارسا)
8 تیر 92 7:39
خیلی بامزه بود






می بینی!اصلا ما تیپیـــــــک بامزه ایم!!!







ریحانه(مامان پارسا)
9 تیر 92 10:46
حالا با ما قهر نباش برات یه کاریش میکنم.


واقعــــــــــــــــــــا؟!



مامان ترنم
10 تیر 92 9:49
يعني گلم آخرش بود. خوب طفلي شايد اين كلمه براش خيلي عجيب بوده خوب.


آره.خیلی وقت بود تحریمش کرده بودم و از این کلمات استفاده نمی کردم!
مامان امیرعطا
11 تیر 92 1:33
وای خیلی باحال نوشتی.........
کلی خندیدم
به قول اون یارو دلتان خرم...
کار همسری خیلی جالب بوده


نظر لطفتونه
مامان رقیه
19 تیر 92 12:04
پروردگارا!!!!! واقعا این مردا یه چیزیشون میشه

خوشحال شدم از دیدن وبلاگت


مرسی عزیزم.
هیراد و عمه لیلاش
4 مرداد 92 0:23
دو سه بار خوندم تا ببینم چی شده ولی حالا کلی خنده ام گرفته
پارساجون و پوریا جونمو ببوس