پارساپارسا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
پوریاپوریا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

وروجکـــــــــــــــــــــــــای من

همچنانـــــــــــــــــــــ

1392/4/1 17:49
976 بازدید
اشتراک گذاری

همچنان پای من درد میکنه و امروز ناچار شدم گچ بگیرمش.

اون خونه ای که گفتم به علت اختلاف بین شرکای خونه قراردادش فسخ شد و ما همچنان دنبال خونه میگردیم.

پوریا همچنان نق نقو و بداخلاقه و مدام باید بغلش کنی یا اگه بخواد بازی کنه پیشش باشی.

همچنان هم خوابش کمه!

پوریا همچنان توی روروک گریه میکنه و حرکت نمیکنه!

پارسا همچنان خونه مادرشو بیشتر دوست داره و بیشتر روزای هفته اونجاست.

بدبیاریای زندگی همچنان ادامه داره از جمله اون دو روز کسر حقوق ناجوانمردانه که با وجود مدارک پزشکی کسر شد!

سه ماه دیگه بدترین عذاب زندگی یعنی تفرش رفتن همچنان ادامه خواهد یافت!

این آسانسور لعنتی همچنان خراب میشه و من با این پای لنگ باید از پله بالا پائین برم.

همچنان آشغالا رو خودم باید ببرم و حالا که پام درد میکنه سه روز کیسه زباله پشت در مونده!!!

و با همه همچنانها زندگی همچنان ادامه داره....

شنیدید میگن کوزه گر از کوزه شکسته آب میخوره؟؟؟؟؟؟؟؟

بعد از یه عمر مشاوره به دیگران و تلقین مثبت اندیشی واقعا نیاز به دوتا گوش شنوای بی طرف دارم.

واقعا دچار نوراستنی شدم و احساس میکنم در مرز افسردگی هستم

هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

الهه مامان یسنا
2 تیر 92 13:12
ای وای چرا هممون مثل هم شدیم منم الان دلم میخواد یه نفر پیدا کنم فقط حرف بزنم و حرف

آه
هیراد و عمه لیلاش
3 تیر 92 15:33
در تمنای نگاهت مینشینم تا بیایی
من سکوت لحظه ها را میشمارم تا بیایی
عید بر شما مبارک


عید شما هم مبارک
ریحانه(مامان پارسا)
4 تیر 92 8:55
قربونت برم عزیزم چشم رو هم بزاری این روزای سخت تموم میشه فقط سعی کن از لحظه های خوبی که با بچه ها هستی لذت ببری این قدر نا امید نباش دو تا از اون جک های بامزه تو تعریف کن با هم بخندیم


ممنون عزیزم از همدلیت حتما توی پستای بعدی بازم جک میذارم
مامان آرینا مو فرفری
5 تیر 92 2:52
آی گفتی منم در افسردگی بسر می برم.


عزیــــــــــــــــــزم بیا پیش خودم! گفتم که کوزه گر از کوزه شکسته آب میخوره! واسه خـــــــــودم نمیتونم کاری کنم واسه دیگران که اوستام!
مامان آرینا مو فرفری
5 تیر 92 2:52
انشااله همه چیز روبراه می شه


ممنون.امیـــــــــــــــــــــدوارم!!!!!!!!
مامان آرینا مو فرفری
5 تیر 92 2:52
آرینا در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به دخترم رای بدین.
فقط کافیه کد 143 را به شماره 20008080200 پیامک کنید.
هر فردی که شماره همراه در اختیار دارد مجاز به شرکت در رای گیری است.(دوستان، آشنایان، خانواده، فامیل)
مرسی از همراهی شما.



حتما
ریحانه(مامان پارسا)
5 تیر 92 11:21
سلام من دوباره اومدم


خیلی خیلــــــــــــــــی خوش اومدی ما هم اونورا سر زدیــــم
هیراد و عمه لیلاش
5 تیر 92 22:59
من و هیراد جونی همین الان یه عالمه انرزی مثبت غرق شادی و محبت برات فرستادیم پنجره قلبتو باز کن و تحویلش بگیر


وایــــــــــــــــ مرســــــــــــی. دریافت شد
مامان ترنم
6 تیر 92 8:49
اي بابا خانم مشاور شما ديگه چرا؟؟؟؟!!!!
چرا اينقدر موج منفي آخه؟؟
با اين همه اصطلاحات باحال اراكي آخه آدم افسرده ميشه؟
به قول خودت زندگي همچنان ادامه دارد . پس چرا كاري نكنيم كه همچنان خوب ادامه داشته باشه. به همچنانهاي خوب زندگيت بيشتر فكر كن .


ممنون از این همه همدلی و امید دادناتون.خودمم دارم سعی میکنم
ارلا
6 تیر 92 21:50
سلام
چه وب نازی داری
خوشحال میشم به من سر بزنی ونظر بدین در مورد بلاگم ممنون میشم

ممنون از لطفت.حتما سر می زنم
سارا
21 بهمن 92 22:08
الهی
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
گریه نکن عزیز، خوب شدم