پارساپارسا، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
پوریاپوریا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

وروجکـــــــــــــــــــــــــای من

در مورد خودم

1391/11/25 1:09
665 بازدید
اشتراک گذاری

من روانشناسی بالینی خوندم و بعد از تموم شدن درسم چندسالی توی مرکز مشاوره و کلینیک ترک اعتیاد کار کردم.این دومیه مرکز تضعیف روحیه بود!

بعدش توی آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کردم(البته برای چندمین باراوه) و به لطف خدا قبول شدم از خود راضی

الان 3 ساله که به عنوان مشاور مدرسه مشغول به کارم. البته امسال که به لطف پوریا جوووون مرخصی تشریف دارممژه 

سر و کله زدن با بچه ها بعد از 3سال کار کردن توی کلینیک تضعیف روحیه واقعا نعمتیه! حالا واستون از خاطراتش میگم خودتون متوجه میشیدخیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ترنم
25 بهمن 91 11:11
وااااااااااااااااااي . چه عالي . پس مي‌تونم تو بعضي مسائل از مشاورتون استفاده كنم همشهري؟؟؟؟؟ البته با اجازه.


با کمال میل همشهری عزیز خوشحال میشم بتونم کمکی بکنم.