پارساپارسا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
پوریاپوریا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

وروجکـــــــــــــــــــــــــای من

واکسن 4 ماهگی

1392/6/8 0:39
936 بازدید
اشتراک گذاری

امروز پوریا 4 ماهه شده.البته ساعت 11 و 30 دقیقه شب ماه گرد تولدشه

صبح بردمش خانه بهداشت که واکسن بزنه.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

وزنش 6/5 کیلو بود.قدشم 63 سانت شده قربونش برم

خوابوندمش روی تخت که آمادش کنم، کلی واسه بهیاره خندیدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

بچم نمیدونست چی در انتظارشه!

کلا خیلی خنده روئه.مثل مامانش میمونه!

بعد اینکه واکسنو زد 5 ثانیه بعد تازه خبرشد و زد زیر گریه.

بهش استامینوفن دادم.کمی بعد خوابید.اما چشمتون روز بد نبینه از ساعت 2 تا 4 یه ریز گریه کرد و من مدام بغلش کرده بودم. !تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

4 تا 6 خوابید.اما بعد بیدار شدن اون دو ساعتو جبران کرد.خوابشم که میبره اجازه ندارم بخوابونمش چون بیدار میشه و دوباره گریه می کنه. الانم خوابه و توی بغلمه

تمام عضلاتم درد گرفته.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

شب خدا به دادم برسه که چه مراسمی باهاش دارم!

باباشم که قربونش برم طبق معمول شیفته!تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)