پارساپارسا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
پوریاپوریا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

وروجکـــــــــــــــــــــــــای من

نوستالژی چشم چشم دو ابرو

1392/6/8 0:38
602 بازدید
اشتراک گذاری

 

یادمه 5 سالم بود و شعر چشم چشم دو ابرو رو با کشیدن نقاشیش تازه یاد گرفته بودم. هر جا یه تیکه کاغذ پیدا می کردم این شعرو میخوندم و نقاشی می کشیدم!

اگه کاغذم نبود با گچی ،زغالی! چیزی این کارو می کردم.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

ماشاله پشتکار نبود که! کلا من اینجور آدمی هستم دیگهتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

اون وقتا یه اتاقی داشتیم که انباری بود.ما بچه هام از هر چیزی که فکرشو کنید رو در و دیوار اون اتاق کشیده بودیم.تازه هروقت گچ لازم بودیم می رفتیم از گچای دیوارش می کندیم!(نمیدونم چرا یهو یاد اون بچهه و درختش افتادم! میدونید کدومو میگم؟ بیخیال)

القصه! این ماجرا ادامه داشت تا اینکه بابام تصمیم گرفت سر و سامونی به اونجا بده و اونجا رو سفید کنه.

اون روز که اتاقو گچکاری کردن، کارگر و گچکار هنوز خونمون بودن و داشتن چای میخوردن که من رفتم تو اتاق. نمیدونم اون لحظه چه فکری کردم!!!!تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 با ناخنم خیلی محکم و عمیق یه چشم چشم دوابروی عمیق و بزرگ و بسیار زیبا(البته از دید خودم) روی دیوار حکاکی کردم!تازه خیلی هم به خاطر خلق این اثر هنری از خودم متشکر شدمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

من یه داداش بزرگتر از خودم دارم که توی بچگی برادری رو در حقم تموم کرد! تمام عذابائی که یه برادر میتونه به خواهرش بده رو به من داد، خلاصه کم نذاشت واسم!

تقریبا همیشه جنگ داشتیم با همتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

اون روز منو در حال خلق اثر هنریم دید و رفت به بابام گفتتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

بابامم اومد و حسابی منو دعوا کردتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

منم رفتم یه گوشه و حسابی گریه کردم!تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

و بعد یه تصمیم خیلی خیلی مهم گرفتم! اینکه دیگه هرگز این شعرو نخونم!

واسه همینم الان این شعرو واستون نمینویسم!!!!!تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هستی
9 بهمن 91 10:49
سلام اومدم برای یک ختم قرآن دعوت تون کنم برای سلامتی یک کوچولوی سه ساله به نام علی http://termination.blogfa.com/ و همینطور یک جمع دوستانه کوچیک در این وبلاگ کار خوب داریم که آدرسش را این زیر می دم خوشحال می شیم شما کنارمون باشین اگر تمایل هم ندارین که انشاالله همیشه موفق باشید http://kare-khoob.blogfa.com/
گوگولی
9 بهمن 91 11:28
سلام مامان مهربون
من دوس دارم با شما تبادل لینک کنم اگر دوس داشتی منو لینک کن و خبرم کن تا شما رو لینک کنم گلم


سلام گوگولی جون.خوش اومدی.لینکت کردم.
saghi
11 بهمن 91 12:27
ایول باحال بود


نظر لطفته گلم