پارساپارسا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
پوریاپوریا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

وروجکـــــــــــــــــــــــــای من

دوتا خاطره واسه پوریا

1391/12/8 13:26
818 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز می خواستم نماز بخونم، پوریا نق می زد و ساکت نبود.معمولا وقتی میخوام نماز بخونم یا باباش هست و مواظبشه یا خوابه.اما دیروز تازه بیدار شده بود.

منم آوردمش کنار جانمازم خوابوندمش.totalgifs.com bebes gif gif bebes20.gif

اونم ساکت و با بهت بهم نگاه می کرد. 1193378111-8514.gif

نمازم که تموم شد شروع کردم باهاش حرف زدن و شعرخوندن؛

که یه دفعه بغضش ترکید و زد زیر گریه!!!totalgifs.com bebes gif gif bebes22.gif

طفلک منو نشناخته بود و غریبی کرده بود.

چادر نمازمو که درآوردم با همون چشای اشکی یه نگاهی بهم کرد و خندید!niniweblog.com

حالا نمیدونم با چادر نماز اینقدر تغییر کرده بودم یا خدایی نکرده وحشتناک شده بودم؟!

خیر سرمون نماز می خونیم!

یه چیز دیگه:

چندوقتیه که وقتی میخواد بخوابه باید براش لالائی بخونم تا خوابش ببره niniweblog.comو موقعی که توی آشپزخونه کار دارم میبرمش اونجا و باهاش که حرف می زنم و شعر می خونم ساکت میشه و منم به کارم می رسم.niniweblog.comанимашки профессии

اما الان یکی دو هفته ای میشه که شازده کوچولو هر لالائی رو قبول نمی کنن و فقط با آهنگ تو که چشمات خیلی قشنگه می خوابن!!

خب چشاش خیلی قشنگه قررررررررربونش برم.36_4_5.gif

مادر و بچه هر دو نارسیسیستن( همون خودشیفته خودمون)

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آرمينا
8 اسفند 91 19:34
مامان ترنم
9 اسفند 91 11:04
خداي من . امان از دست اين وروجكا . كه اينقدر باهوشن و از حالايي هر چيزي رو قبول نمي كنن..
راستي ماماني مهربون عكس ورجكا رو بيشتر بزار . دلمون براشون تنگ شده.


این جور بچه هائین دیگه!
این پوریای نق نقو اصلا نمیذاره نه به کاری برسم و نه اینکه عکس مناسب ازش بگیرم.
یه نی نی توو خواب و رویا
11 اسفند 91 12:53
مرسی از اینکه بهم سر مزنید


خواهش می کنم وظیفه است.
مامان ترنم
19 اسفند 91 12:05
پس كچايي ماماني ؟؟؟؟؟؟؟؟
دلمون براي وروجكا تنگ شده.


ممنون از لطفتون. پوریا مریض شده، اصلا وقتی واسم نمیذاره.
مامان پارسا
19 اسفند 91 14:20
عزیزم خدا به دادت برسه شاغل باشی و هزار ماشاالله 2 تا وروجکم داشته باشی ببین چی میشه


خیییییییلییییی سخته!