پارساپارسا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
پوریاپوریا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

وروجکـــــــــــــــــــــــــای من

مسابقه

1391/12/6 16:01
876 بازدید
اشتراک گذاری

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

من و وروجکام از طرف دوست عزیزمون شایان و مامانش به یه مسابقه دعوت شدیم.مرسی که ما رو به این مسابقه دعوت کردید.

ببخشید که دیر شد. تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

به این شکل که هدفمون رو از ساختن این وبلاگ بیان کنیم و بعد 3 تا از دوستای خوبمون رو دعوت کنیم.

هدف من از ساختن این وبلاگ نوشتن لحظه لحظه های شیرین کودکی پسرهای گلم بود تا وقتی واسه خودشون مردی شدن یه جائی باشه که اونا رو به دوران کودکیشون برگردونه.

و صد البته پیدا کردن دوستای خوب و مهربونی که توی این مدت کوتاه به شدت بهشون علاقمند و وابسته شدم

و از دوستی باهاشون خیلی خوشحالم. تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

دوستائی که من به مسابقه دعوت کردم:

مامان ستاره

مامان محمدطاها

مامان امیررضا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ترنم
7 اسفند 91 7:39
آفرين به اين ماماني مهربون كه اينقدر قشنگ نوشته


مرسی عزیزم