پارساپارسا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
پوریاپوریا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

وروجکـــــــــــــــــــــــــای من

حکایت پنجشنبه و جمعه های ما!

1391/12/1 3:19
971 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه که میشه مربی پارسا کتاب کار و دفتر و چیزای دیگه رو میده میارن خونه تا انجامشون بدیم.

مصیبتی شده این نقاشی کشیدنا و کاردستی درست کردنا!

گاهی فکر می کنم بد نبود یه کم نقاشی کشیدن بلد بودم! تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

حالا می فهمم وقتی دبستانی بودم معلم می گفت خودتون نقاشی بکشید نندازید روی الگو، ندید خواهر برادراتون بکشن و ...

بندگان خدا هی جلز ولز می کردن اما کو گوش شنوا! اونا فکر الانمونو می کردن.احیانا خودشون تجربه داشتن!

اینام یه سری از عکسای این فعالیتا که با کمک پازسا انجام میشه:

تکالیف مدرسه 

چهارشنبه که میشه مربی پارسا کتاب کار و دفتر و چیزای دیگه رو میده میارن خونه تا انجامشون بدیم.

مصیبتی شده این نقاشی کشیدنا و کاردستی درست کردنا!

گاهی فکر می کنم بد نبود یه کم نقاشی کشیدن بلد بودم!  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

حالا می فهمم وقتی دبستانی بودم معلم می گفت خودتون نقاشی بکشید نندازید روی الگو، ندید خواهر برادراتون بکشن و ...

بندگان خدا هی جلز ولز می کردن اما کو گوش شنوا! اونا فکر الانمونو می کردن.احیانا خودشون تجربه داشتن!

اینام یه سری از عکسای این فعالیتا که با کمک پازسا انجام میشه:

تکالیف مدرسه 

تکالیف مدرسه 

نقاشی مدرسه

این نقاشیها و اثار هنری که می بیند اثر هنرمند بزرگ مامان پارسا و پوریاست!

نقاشی آلودگی 

نقاشی پارسا با موضوع آلودگی

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

آدم برفی 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

کاردستی

  

 تکلیف مدرسه 

برچسب حیوانات 

حیوانات 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ترنم
1 اسفند 91 11:04
واي كه امان از اين واحد كارها. البته وقتي سرت شلوغ نباشه خيلي هم جذابه . واحد كارهاشون دقيقا شبيه واحد كارهاي ترنمه. گل پسرتون كدوم پيش دبستاني مي‌ره؟؟؟؟


واسه من که این پوریای نق نقو رو دارم واقعا سخته. پارسا میره پیش دبستانی امام هادی توی ملک.
الهه مامان یسنا
1 اسفند 91 19:44
سلام با کمال افتخار لینکتون کردم عزیزم


مرسی الهه جون.شما هم لینک شدی
مامان شايان
2 اسفند 91 15:52
ماماني ميبينم كه تو هم مثل من نقاشي بلد نيستي


اینجوریاست دیگه! میگم یه برنامه بذاریم بریم کلاس نقاشی!!
مامان آرمينا
2 اسفند 91 18:12
خسته نباشي مامان گلي حسابي مشغولي با پسملي ها

مرسی عزیزم.
saghi
4 اسفند 91 10:50
حالا خوبه تو فامیل گرافیست و هنر مند دارینا خو بدین واستون بکشه


آره واقعا

سعید
5 اسفند 91 12:14
فروشگاه کارتون فروش انواع کارتون های جدید ، قدیمی و عروسکی هدیه ای مناسب برای کودک دلبند شما پس از دریافت محصول وجه مورد نظر را پرداخت کنید
مامان ملیسا و مهدیس
6 اسفند 91 20:50
سلام عزیزم ماشالا پسملای شمام خیلی نازن لطف کردی که به وبلاگ دخملام سر زدید بازم پیشمون بیایید خوشحال میشیم ممنون


خواهش می کنم عزیزم.لطف داری شما
نازي مامان پورياپارسا
1 دی 92 13:37
الان که پوريا ميره کلاس اول من دفيقا همين برنامه روتوخونه دارم با يه ني ني شش ماهه
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
درکت میکنم با تمام وجود! تازه این مال پیش دبستانیش بود. الان که پارسا میره کلاس اول خودم میرم سرکار و با پوریای یک ساله نمیدونی چه اوضاع خرابیه!!!!