پارساپارسا، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
پوریاپوریا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

وروجکـــــــــــــــــــــــــای من

یک چنگ جانانه!

1391/11/13 15:32
1,494 بازدید
اشتراک گذاری

امروز از صبح پوریا گریه می کرد.اصلا نمی دونم چش بود.اگه بغلش می کردمو گشت می زدم یه کم بهتر بود، اما چشمتون روز بد نبینه! وقتی تصمیم می گرفتم لحظاتی چند برای تجدید قوا جلوس نمایم! آنچنان خاطرشون مکدر می شد که....تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

یه بار نشستم و خواستم بهش شیر بدم که زحمت کشیدن و با دست مبارکشون یک چنگ جانانه حواله صورت بخت برگشته اینجانب نمودند.بعدش اینجوری شدمniniweblog.com

رفتم جلو آینه،منحنی زیبائی به طول بیش از 15 سانتی متر که از پائین چشم آغاز شده و در انتهای چانه به اتمام می رسید!به زیبائی خودنمائی می کرد.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

بعدش ساکت شد!!!!!niniweblog.com

انگار فقط می خواست منو مورد عنایت قرار بدهتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

نظر مثبت شما چیه؟!سوال

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

saghi
15 بهمن 91 16:02
خخخخخخخخ
نظر مثبت منم همینه


ok
مامان ترنم
29 بهمن 91 15:14
عزيزم. آوردن فرزند دوم خوبه يا بد؟؟ سخته يا اينكه مي‌شه با وجود شاغل بودن باهاش كنار اومد؟ من كه خيلي دو دلم. نمي‌دونم . لطفا راهنماييم كن.


فرزند دوم خب مسلما سختیای خودشو داره.منم از بعد عید باید برم سر کار و از حالا استرس دارم که پوریا رو چکار کنم.اما با همکارای باسابقه تر که صحبت می کردم در همین مورد اونائی که فقط یه بچه داشتن الان پشیمون بودن که چرا یکی دیگه نیاوردن و اونائی که دو یا سه تا بچه داشتن می گفتن درسته تا چند سال سختی کشیدیم اما الان خیلی از اینکه دو سه تا بچه داریم راضی هستیم.حتی با وجود هزینه های بالا!