پارساپارسا، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
پوریاپوریا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

وروجکـــــــــــــــــــــــــای من

شعر منم پیشی

1392/6/8 0:36
13,358 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

منم پیشی میو میو

موش کوچولو بیا جلو!

چه دندونای ریز داری

گوش بلند و تیز داری

آهای آهای، خبر خبر

من اومدم خطر خطر

اگه بخوای که در بری

از اینجا بی خبر بری

من خودمو خواب میزنم

یهو تو رو قاپ می زنم!

یه لقمه چپم میشی!

میو میو منم پیشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

my nini
11 بهمن 91 15:10
شعر خیلی قشنگی بود.مرسی
هاشمي
18 اردیبهشت 92 11:04
سلام مهربان خواهر
شعر لالائي زير را براي آقا پوريا سرودم .

لالا لالا گل پونه
نيا بيرون زمستونه

لالا لالا گل لاله
فردا ميريم خونه خاله

لالا لالا گل پنبه
ديروز رفتيم خونه عمه

لالا لالا گل چايي
دلم تنگه بر دايي

لالا لالا گل پسته
بابا اومد ولي خسته

لالا لالا گل ياسم
توئي ياقوت و الماسم

لالا لالا گل زيبا
داره كم كم بهار ميا

لالا لالا بهار اومد
به پايان انتظار اومد

لالا كن اي گل خوشبو
شكوفه وا شده هر سو

لالا كن كفتر زيبا
به روي مخمل و ديبا

پر از گل دشت و هاون شد
دلم تنگ خراسون شد

لالا كن اي گل شب بو
به ياد ضامن آهو

خدايا كن نصيب ما
بريم پابوسي آقا

لالا لالا لالا لالا
لالا لالا لالا لالا

ارادتمند هاشمي


خیلی خیلی ممنون. شعر واقعا زیبائیه. خیلی لطف کردین.واقعا خوشحال شدم.