پارساپارسا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
پوریاپوریا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

وروجکـــــــــــــــــــــــــای من

ماجراهای پوریا و سینه خیز رفتناش+نماز خوندن من!

1392/2/28 17:50
2,887 بازدید
اشتراک گذاری

این پوریای تنبل خان وقتی میذاریش زمین که سینه خیز بره هزار و یک جور ادا در میاره که حرکت نکنه و البته طبق شناختی که تا بحال از ایشون پیدا کردین یقینا میدونید که در نهایت پیروز میشن! مشاهده بفرمائید:

در ابتدای امر کمی ملتمسانه نگاه می کنه:

 

سینه خیز رفتن

 

سپس کمی نق میزنه:

 

سینه خیز رفتن

 

بعدش سرشو میذاره زمینو گریه می کنه:

سینه خیز رفتن 

 

در مرحله بعدی سرشو بلند میکنه و یواشکی نگاه می کنه ببینه عکس العمل من چیه؛ اگه من اقدامی نکنم...

 

سینه خیز رفتن 

 

آره، داشتم میگفتم: اگه اقدامی نکنم بازم سرشو میذاره زمین و گریه میکنه:

سینه خیز رفتن 

در این شرایط حتی رشوه و امتیازات مادی نیز در به حرکت در آوردن ایشون بی تاثیره:

سینه خیز رفتن 

سینه خیز رفتن 

سینه خیز رفتن 

حالا اگه من بخوام نماز بخونما!!! میبرم میذارمش منتها الیه هال و میام نمازمو شروع میکنم. به رکوع نرسیده کل جانماز من ویران شده و بخشی از مهرم توسط پوریا جان نوش جان!!!

سینه خیز رفتن 

گاهی مثل اینجا هرچی ذکر بلدم میخونم تا بلکه فرجی بشه و یه تکونی به خودش بده تا من برم سجده، اما بی فایده است!

سینه خیز رفتن 

در نهایت مجبورم کمی عقب نشینی کنم دیگه!!!!

کلا اینجا کسی پیدا میشه عکس بگیره اما هیچکس پیدا نمیشه این بچه رو برداره تا من با آرامش نماز بخونم!!!! اینجوریاست دیگه!!!

اینم چندتا عکس از پوریا بعد از نماز خوندن من:

سینه خیز رفتن 

سینه خیز رفتن 

سینه خیز رفتن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان منتظر
28 اردیبهشت 92 19:22
عزیزه دلم جالب بود


مرسی گلم.انشااله نوبت شما هم میشه
مامان ترنم
29 اردیبهشت 92 20:46
خیلی پروسه جالبی بود .
واقعا عکسها زیبا و گویا بودن.


خوشحالم که تونستم با ارائه تصویر حق مطلب رو ادا کنم!
saghi
31 اردیبهشت 92 22:44
ایول
پستات جدیدا خیلی باحال شدن
ی برنامه باحال واست دارم


قربونت باحالی از خودتونه، چشماتون باحال میبینه
پذیرای تمام برنامه های باحال شما هستیم
هاشمي
1 خرداد 92 9:15
و ان يكاد بخوانيد و در فراز كنيد.
خانومي
3 خرداد 92 14:05
خيلي ثبت لحظه هاش باحال بود عزيزم........عجب پسري


مرسی عزیزم