پارساپارسا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
پوریاپوریا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

وروجکـــــــــــــــــــــــــای من

یه خبر عجیب!!!

1392/2/17 16:11
1,192 بازدید
اشتراک گذاری

گفتم بهتون که پوریا بالاخره سینه خیز رفتنو یاد گرفته. اما تا امروز استفاده بهینه از این توانائیش نمیکرد. وقتی هم میذاشتمش زمین که سینه خیز بره فقط سرشو میذاشت رو زمینو گریه می کرد تا بغلش کنم.

امروز صبح مشغول کار تو آشپزخونه بودم niniweblog.com که متوجه شدم پوریا بیدار شده و یه صداهائی داره میاد.(آخه آورده بودم توی هال خوابونده بودمش) رفتم میبینم تا کنار مبل سینه خیز رفته و بعد بین پایه های مبل گیر کرده! درش آوردم و جهتشو تغییر دادم. چند دقیقه بعد دیدم بین پایه های مبل اینور گیر کرده! 752019_cheesecakesmile1.gif و باز دوباره...  

یه توپ گذاشتم جلوش و اونم تند تند میومد که توپو بگیره.14.gif  یه بار دیدم جلو در آشپزخونه گیر کرده و نمیتونه بیاد توی آشپزخونه. آخه یه کم بالاتر از هاله. آوردمش تو آشپزخونه و اینبار با پایه های صندلی و کابینت درگیر بود! خلاصه امروز که کشف کرد میتونه با سینه خیز رفتن بیشتر شیطنت کنه و با همه چیز راحت تر ور بره کلی ساکت تر بود و من تونستم به کارام برسم.

از وقتی به دنیا اومده امروز اولین روزی بود که بیدار بود و ساکت بود و نق نمیزد!همین!!!510718_icon_redface.gif

آهان! راستی دوربینم که الحمدالله خراب بود که عکس بگیرم و واستون بذارم198317_sad30.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ترنم
18 اردیبهشت 92 8:38
مباركه سينه خيز رفتن گل پسر . به سلامتي.
ماماني حالا كجاشو ديدي بذار برات بدو بدو كنه اونوقت تازه مي‌فهمي شيطنت يعني چي.


بله!!! معلومه قراره چه جوری آتیش بسوزونه!!! اون یکی که آروم بود از میز کامپیوتر بالا می رفت و روی مانیتور می نشست!!! این که از الان اینقدر شیطونه!
الهه مامان یسنا
21 اردیبهشت 92 17:48
مبارک باشه. پس راههای جدید شیطنت رو داره کشف میکنه به به!!


بله خاله جون!!! اینجور وروجکی شده!!!
هیراد و عمه لیلاش
25 اردیبهشت 92 16:37
آفرین به پسملی که اینهمه تلاشگره
همیشه سلامت و شاد باشید


شما هم همینطور عمه مهربون و هیراد عزیز