پارساپارسا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
پوریاپوریا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

وروجکـــــــــــــــــــــــــای من

سینه خیز رفتن پوریا

1392/2/14 11:13
948 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. حالتون چطوره؟ من چند روزی خونه نبودم، بنابراین نتونستم به دوستای خوبم روز زن و مادر رو تبریک بگم. از همتون که واسم کامنت گذاشتید ممنونم، روزتونم مبارک

divider-158.gif

روز مادر خونه مامانم بودیم. اونجا متوجه شدم که پوریا سینه خیز میره.بغل بله!!! تنبل خان بالاخره حرکت کرد. تو این چند روزه خیلی شیطون شده و با همه چیز ور میره. الان که دارم پست میذارم مدام داره کابل لب تاپو می کشه و البته چند باری هم موفق به کندنش شده!!!

کلا فضولی شده واسه خودش!

یه ویژگی دیگشم اینه که خیلی داد میزنه(با دلیل و بدون دلیل!)смайлик

خنده هاشم روز به روز داره بیشتر میشه.36_2_15.gif

جاتون خالی دیروز رفته بودیم روستای مامان بزرگ باباش.یه روستای سرسبزه و خونه بی بی جونم یه خونه قدیمی با یه حیاط بزرگ و پر از درخته.

58.gif53.gif

کلی چاقاله بادوم و آلو و ... خوردیم البته جاتون خالی. اما متاسفانه نمیدونم چه بلائی سر دوربین اومده که عکس نتونستیم بندازیم.

پوریا بچم از اونجائی که طبیعت به خودش ندیده کلی ذوق می کرد و خوشحال بود.

یه چیز دیگه هم یاد گرفته، لباشو جمع می کنه و میگه هوهوهوهوهو... اینم یه ادای جدیده دیگه!

totalgifs.com barrinhas gif gif 65.gif 

راستی سرکار رفتنمو نگفتم براتون!چشمک

گفتم که بهم گفتن مرخصی بدون حقوق بگیر منم گفتم باشه! مرخصی گرفتم اما باحقوقزبان

دو هفته قبل یه روز رفتم مدرسه و سه روز استعلاجی گرفتم. بعد دوباره هفته بعدش یه روز رفتم و از 8 تا 24 اردیبهشت استعلاجی گرفتم!(البته الکی الکی هم نگرفتما!!! یه کم بیماری دارمناراحت) هفته آخرم خدا بزرگه، یه کاریش میکنیم.

divider-192.gifیه سوال؟

پوریا خیلی کم خوابه.شما میگید چکارش کنم که بیشتر بخوابه؟البته بدون استفاده از کلونازپام دیازپام آلپرازولام  و ...!!!چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

saghi
14 اردیبهشت 92 19:50
دوغ بده بخوره
امتحان کردم که میگما...


موش نخوره تو رو!!!!!!
مامان منتظر
14 اردیبهشت 92 22:09
ماشالله به پوریا جون
مامان ترنم
15 اردیبهشت 92 8:14
چه عجب ماماني ؟؟؟ خيلي دير يه دير آپ مي‌كني. دلمون براتون تنگ مي‌شه خوب.
هميشه خوش باشي نازنين.
براي خواب پوريا هم نمي دونم چي بگم. چون ترنم خيلي خوابش خوب بود و هست تجربه‌اي تو اين زمينه ندارم.


ممنون عزیزم.آخه پوریا تقریبا تمام وقتمو پر میکمنه! فرصت انجام کارای روزمره رو هم ندارم!!!!!!!!!