پارساپارسا، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
پوریاپوریا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

وروجکـــــــــــــــــــــــــای من

سلام

1391/11/1 1:10
1,690 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

سلام دوستای گلم.تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

خیلی وقت بود که می خواستم واسه جوجوم(پارسا) یه وبلاگ بنویسم و خاطراتشو توش ثبت کنم.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيداونقدر اینکارو نکردم تا جوجوی دومم هم از تخم دراومد!!!

بزن دست قشنگه روتشویق

مدیونید فکر کنید من کار امروزو به فردا میسپارمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

این یکی اسمش پوریاست.4 مهر به دنیا اومده.امروز دقیقا 3 ماهو 21 روزشه.پارسا هم که 11 شهریور 86 متولد شده و الان 5 سالشه و میره پیش دبستانی.

خلاصه سرتونو دردنیارم!بالاخره اقدام کردم و الان در خدمت شما هستیمنیشخند

فعلا بای تا بعدبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سارا
15 بهمن 91 20:11
چه مامان مهربونی.ماهی رو هروقت از آب بگیری تازه است.
جیجیلی
15 بهمن 91 20:12
آفرین به شما
مامان ترنم
25 بهمن 91 11:15
بازم سلام. منم مثل شما كمي دير اقدام كردم . ولي به هر حال خيلي خوش اومدين. . راستي دخملي منم دقيقا همسن پسر شماست . فقط 19 روز كوچكتر.


عکس دخمل خوشگلتو دیدم.ماشااله خیلی نازه. خدا حفظش کنه.
از دو سال پیش میخواستم این کارو بکنم اما مشغله کاری فرصت نمی داد.امسال که مرخصی بودم بهترین موقعیت بود.دیگه بالاخره اقدام کردم!