پارساپارسا، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
پوریاپوریا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

وروجکـــــــــــــــــــــــــای من

یه پری کوچولو....

1395/3/27 17:30
1,338 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونیام. حالتون چطوره؟

خعلــــــــــــــــــــــــی وخته نبودمخجالت تنبل شدم چن وخته! آخه کـــــه....خجالتخجالتخجالت

 

 

 

 

 

ما تا سه ماه دیگه منتظر یه پری کوچولو هستیمجشنجشنجشنجشن totalgifs.com gravidas gif gif ccmpreg2f.gif

تو این مدت خیلی حالم بد بود.البته الانم زیاد خوب نیستم! اما مدل بدحالیام عوض شده.

امیدوارم که بتونم بیام و بنویسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

رضوان
27 خرداد 95 19:55
وای وای مباااارکه...خیلی خوشحال شدم...بسلامتی
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
ممنون عزیزم
آسیه
1 تیر 95 22:57
واااااااااااااااایییییییییییییییییییییییییییییییییی شوخی میکنین..یه نی نی دیهههههههههههه اونم دخملللللللللللللل....چقد عالییییییییییییی..خیلی خوشحال شدممم باید به آجیمم بگم خدا حفظش کنه...بسلامتی به دنیا بیاد.. منم دارم خاله میشما پسریه برا ما هنو وب نزدم...فرصت نشد...تو نی نی وبلاگ یه وب درست میکنم هر وقت فرصت شد...بلاگفا ک خراب کرد همه چیو عکسشو حتما بزارینا..ببینمش
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
ممنون عزیزم.خاله شدنت مبارک.چشم حتما.دعا کن دخملم خوشگل باشه
آسیه
8 تیر 95 0:02
حتما خجله..دو تا پسر که ماهن..دخملی هم حتما ناناس میشه
مامان سحر
8 تیر 95 1:01
تبریککککک خانمی
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
ممنون عزیزم
آسیه
7 مهر 95 13:15
سلاااام...خوبین؟نی نی به دنیا اومد بسلامتی؟اسمش چیهههههه؟
آسیه
12 آبان 95 17:38
نی نی اومده دیگه سراغ ما نمیایناااااااااااااااااااا... اگه اینستا دارین بیاین اونجا...آدرستونو بگین بهم..وبم هنو سر جاشه
آسیه
14 دی 95 19:44
آخیییییی..پارسا پوریا پریا..چقد ناز