پارساپارسا، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
پوریاپوریا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

وروجکـــــــــــــــــــــــــای من

شیرین کاریای پوریا

1393/7/14 12:37
1,801 بازدید
اشتراک گذاری

این عکسا مربوط به حداقل سه ماه پیشه.هنوز خونه قبلی بودیم. بهش غذا دادم برد همه رو ریخت روی فرشو موکت. بهش گفتم باید تمییزشون کنی بدو بدو رفت یه دستمال برداشت اومد شروع کرد به تمییز کردن!

وقتی شیر می ریخت و من با دستمال تمییز می کردم ایشونم برنجا رو زحمت کشیدن با دستمال جمع کردن!

پوریا فضلی

پوریا فضلی

پوریا فضلی

اینم بلال خوردنشه که بهش خیلی علاقه داره:

پوریا فضلی

پوریا فضلی

پوریا فضلی

بازی کردنش توی حیاط:

پوریا فضلی

پوریا فضلی

پوریا فضلی

پوریا فضلی

پوریا فضلی

پوریا فضلی

آب بازی کردنشون که تقریبا توی تابستون کار همیشگیشون بود و چقدم لذت می بردن:

پوریا فضلی

پوریا فضلی

پوریا فضلی

پوریا فضلی

پوریا فضلی

پوریا فضلی

پوریا فضلی

دیگه فرصت نیست!!!!!!

باقیش واسه بعدخندونک

پسندها (4)

نظرات (10)

مامان سحر
14 مهر 93 22:40
دخملی منم عاشق بلاله!اما ببخشیدا همشون درسته درمیان بیرون!باعرض پوزش-پسری شما خوب هضمش میکنه مامانش جون؟
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
پسری ما هم مثل دخملی شماست!
آسیه
14 مهر 93 22:47
اوخییییییییییییی...آقامون چقد کاریه آخهههههههههههه...قوفونش بلممممممم
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
ببین چه شوشویی واست تربیت کردم!
آسیه
24 مهر 93 23:52
خیلی هم عالی...خخخخخخ چقد دیر به دیر میای!!!!!
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
گرفتاری
فرزانه مامان علی اکبر
15 آبان 93 17:04
یه عالمه بووووووس واسه گل پسریات
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
مرسی عزیزم.گل پسرت رو ببوس
انیکا
17 آبان 93 19:44
سلام خوبین؟اپ نمی کنین؟
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
فرصت نمیکنم عزیزم
مامان مريم
18 آبان 93 0:30
بلال نوش جونت عزیزم .آرمینا هم عاشق بلاله.معلومه آب بازی خیلی هشون خوش گذشته
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
ممنون مریم جون
انیکا
20 آذر 93 16:12
سلام . خوبین؟ آآآآپممممممممم بیاین به وبم کامنت هم بزارین.بای
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
اگه وقت کردم چشم.عزیز خودت که میدونی این پسر داییت چقد آتیش می سوزونه!!!
انیکا
21 آذر 93 11:22
ادرسمو تغییر دادم...
کوثر
8 دی 93 20:49
___♥♥♥ __♥♥_♥♥آپم _♥♥___♥♥آپم _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم ____♥♥___♥♥__♥♥آپم ___♥___________♥آپم __♥_____________♥آپم _♥_____♥___♥____♥آپم _♥___///___@__\\__♥آپم _♥___\\\______///__♥آپم ___♥______W____♥آپم _____♥♥_____♥♥آپم _______♥♥♥♥♥آپم سلام اسم من کوثر هست خواهر وبرادر ندارم ولی وقتی چهره کودک شما را میبینم حس میکنم ابجی وبرادر منه راستی اگه دوست داشتید بیایید تبادل لینک کنیم خوشحال میشم