پارساپارسا، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
پوریاپوریا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

وروجکـــــــــــــــــــــــــای من

آشپزی های پوریا به روایت تصویر

1393/6/19 23:56
1,983 بازدید
اشتراک گذاری

پوریا علاقه وافری به آشپزی داره. بهترین اسباب بازیش بزرگترین قابلمه است!

پوریا فضلیپوریا فضلی

طبخ پیتزای مخصوص پوریا:

پوریا فضلیپوریا فضلیپوریا فضلیپوریا فضلی

به شعله پخش کن زیر قابلمه دقت کنید. همه اصول آشپزی رو رعایت می کنه ماشالاّ. دستگیره هم دستش میگیره که نسوزه.تازه مزه هم می کنهخندونکپوریا فضلی

 با تلفن صحبت کردنشو در حین آشپزی ندیدید! گوشی رو میذاره روی شونش بعد غذا شو هم میزنه و صحبت می کنه. بعدش میگه باشه باشه؛ بعد گوشی رو قطع می کنه میذاره زمین!

پسندها (2)

نظرات (7)

آسیه
23 شهریور 93 10:32
خخخخخخخخ اینو چ باحالهههههههههه حیف نیس یه همچین زندگی شیرینی رو یه عده آدمه مزاحم خراب کنن؟
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
بیخیال! اینجوریاس دیگه
آسیه
23 شهریور 93 11:05
ﺍﻧﺎ ﺍﻟﻠﻪ ﻭ ﺍﻧﺎ ﺍﻟﯿﻪ ﺍﻟﻤﺪﺭﺳﻪ ﻭ ﺍﻟﺪﺍﻧﺸﮕﺎﻩ... ﺑﺎﺯﮔﺸﺖ ﻫﻤﻪ ﺑﺴﻮﯼ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﻭ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺍﺳﺖ... ﺑﺎﻧﻬﺎﯾﺖ ﺗﺎﺳﻒ ﻭ ﺗﺄﺛﺮ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺳﻪ ﻣﺎﻩ ﻋﺸﻖ ﻭ ﺣﺎﻝ ﻭ ﺻﻔﺎ ﻭ ﺧﻮﺍﺏ ﻟﺬﺕ ﺑﺨﺶ ﺻﺒﺢ ﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﻧﻪ ﻣﺎﻩ ﺯﺟﺮ ﻭ ﺑﺪﺑﺨﺘﯽ ﻭ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﻭ... ﭘﯿﺸﺎﭘﯿﺶ ﺑﺮ ﺷﻤﺎ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯ ﻭ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﯼ ﻋﺰﯾﺰ ﺗﺴﻠﯿﺖ و هم چنین شما !!
مامان مريم
23 شهریور 93 23:14
به به چه پیتزایی بشه پیتزای دستپخت پوریا.
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
زده رو دست پیتزا پیتزا!
هاشمی
24 شهریور 93 8:33
با سلام بابا ایوالله . ماشاالله خودش یه پا آشپزه !!!!!!
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
شنیدید میگن حلال زاده به دائیش می بره! اینم به دائیش برده بچم
رضوان
24 شهریور 93 23:03
اییی جاااان....وااای دلم میخواد بخورمشششش
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
ممنون عزیزم. وروجک شما که خیلی شیرین تره پس اگه از نزدیک ببینیش چی میگی؟!!! (به قرآن اگه من یه ذره خودشیفته یا فرزند شیفته باشم!)
آسیه
4 مهر 93 19:57
با اول مهر در چه حالی؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
حالم بده حالم بده..... رفتم دنبال انتقالی! اداره کل رو دارم رو سرشون خراب می کنم! یه قولهائی دادن.دعا کن بشه
آسیه
9 مهر 93 21:57
ایشالا ک میشه عزیزم...من با این گرفتاریای انتقالی آشنایی دارم..خواهر خودمم کلی گرفتاری کشید... ایشالا ک حل میشه
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
ممنون.خدا از دهنت بشنوه