پارساپارسا، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
پوریاپوریا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

وروجکـــــــــــــــــــــــــای من

آه!!!

1393/6/10 0:11
1,949 بازدید
اشتراک گذاری

تازگیا یَک بوهای بدی به مشامم میرسه! اه اه اه !!!! اینقد بدم میاد از این بوآ!!!! از مار بوآم بیشتر!!!!!! اصـــــــــن یــــــــــه وضــــــــی!

می پرسین بوی چی؟؟؟؟؟؟؟

مگه به مشام شما نمیرسه؟! شایدم شما نسبت بهش آلرژی ندارین! من که از رسیدن این رایحه تنم کهیر می زنه! 

خدایا! دوباره تفرش رفتن شروع شد! ینی به من بگن دوتا بچه دیگه مثل پوریا(دقت نکردین چی شد! مثل پوریا!!!!!!! اونم دوتّا!!!) به دنیا بیار اما تفرش نرو!!!!!!!!!!

 

 

 

گرفتید که؟؟؟؟

بوی ماه مهرو می گم! اه اه اه اه ....گریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریه

پسندها (5)

نظرات (19)

هاشمی
10 شهریور 93 9:31
با سلام امیدوارم که خداوند بزرگ راهی برای این مشکل پیش پای شما قرار دهد. ولی از حق نباید گذشت که تفرش هم جذابیت های خودش را دارد !!!!!
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
بعد از 5 سال دیگه هیچیش برام جذاب نیست!!!!!
آسیه
10 شهریور 93 14:14
آره..بوی بدیه..حالم منم شدید ازش بهم میخوره
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
خوشحالم که یکی هست که درکم کنه!
مامان محمد عارف
10 شهریور 93 17:34
سلام عزیزم اتفاقی وبلاگت رو خوندم متوجه شدم کمی تا قسمتی تفرشی هستی منم ساکن تفرشم خوشحال میشم از آشناییت
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
عزیزم من اصلا تفرشی نیستم!!!! منو تو تفرش اسیر کردن اما خب با مردمش که دشمن نیستم! منم خوشحال میشم باهاتون بیشتر آشنا بشم
نفس
10 شهریور 93 18:00
برای آغاز دوستی ؛ یک سلام و یک لبخند … و برای ادامه اش ؛ یک عمر صداقت و محبت لازم است !
نفس
10 شهریور 93 18:00
ولی من عشق مدرسه ام
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
هنوز بچه ای
آسیه
10 شهریور 93 18:24
من شدید درکت میکنم چون خیلی دارم اذیت میشم
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
پس بیا با هم بگرییم
رضوان
10 شهریور 93 23:15
خیلی بده میدونم :-( من رمز ندارم ;-)
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
مرسی عزیزم.رمزم بهت میدم
آسیه
14 شهریور 93 1:02
باوشههههههههه
نفس
14 شهریور 93 15:16
دلامون بزرگه تنگش نکنیم ، زندگی آسونه سختش نکنیم ، رفاقت قشنگه ترکش نکنیم!
.k.1
19 شهریور 93 7:32
خخخ....!! شماها که از بچه هاا بد ترین که....!!
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
آدم هرچی بزرگتر میشه از مدرسه فراری تر میشه!!!
نفس
20 شهریور 93 22:08
..ღ♥ღ ..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ ...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ .......................ღ♥ღ ...........ღ♥ღ...ღ♥ღ ...........ღ♥ღ ...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ ...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ ....................................................ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..............................@@................ღ♥ღ ..............................@@...............ღ♥ღ آپم
مامان آرمینا
22 شهریور 93 23:33
منم رمز میخوام
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
سلام دوست جون.چشم
نفس
23 شهریور 93 17:52
بمیــــــرد ... ! دقـــــــ کند ... ! پـــــرپــــــر شود ... ! آن دل که خواهان "غمت" باشد !
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
واه واه که هیچیشونم نمیشه!!!!!
سودابه
29 شهریور 93 15:17
سلام وبتون خیلی بامزس راستی من رمز ندارم
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
ممنون. رمز مخصوص دوستای وبلاگیه.شما هم که آدرس وبلاگ ندارید!
مادر
31 شهریور 93 16:01
سلام مطالب رمز دار شده و نمیشه در اون پست پیام داد.اگه ممکنه رمز پست تولد.
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
چشم عزیزم.
نازی
8 مهر 93 16:12
سلام دوست گلم هاهم رمزميخوايم عزيزم
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
چشم عزیزم.
سامی 24
15 مهر 93 10:04
خیلی وبلاگ باحالی دارین چقدر رمز و رموز داره از دست این خانمها
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
گاهی لازمه
سامی 24
15 مهر 93 10:05
به ما هم رمز بدین لدفن
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
هویتت احراز بشه! حتما
فاطمه موذنی
21 مهر 93 14:53
وبلاگتون عالی خوش حال میشم به وبلاگ من هم سری بزنین.
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
ممنون.حتما