پارساپارسا، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
پوریاپوریا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

وروجکـــــــــــــــــــــــــای من

مسابقه

1393/5/5 4:13
1,655 بازدید
اشتراک گذاری

اینو دلم نیومد تو پست قبلی بنویسم.گفتم جداگانه واسش یه پست بذارم.

کلمات جالب و البته بی ربط به موضوع پوریا زیادن! اما یکیشون از همه باحال تره. نمیگم منظورش چیه! میخوام ببینم کی می تونه حدس بزنه! این مسابقه برای فهیمه و فاطمه ممنوعه! (آخه کــــــــــــــــه!!!! می دونن{-117-})

و اما اینک کلمه مورد نظـــــر!!!!

 

 

 

 

غاباغا! شایدم اینجوری نوشته بشه: قاباقا یا قاباغا یا غاباقا...

در هر حال منظور از تمام کلمات یک چیز است!!!!!

شما بگویید...

شما برنده این رقابت بزرگ باشید.......

دیگه حرفی ندارم.همین{-118-}

پسندها (6)

نظرات (19)

مامان مهتاب
5 مرداد 93 23:34
عاقا منم ازین شکلک ها که تو متنتونه میخوام.از کجا آوردیش ؟ به منم یاد میدی چجوری استفاده کنم؟
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
توی لینکای من چندتا سایت شکلک هست میتونی روش کلیک کنی و واردش بشی. بعد روی شکلک مورد نظرت کلیک راست کن و کپی پیج رو بزن و بعد کنار متنت که میخوای شکلک باشه کنترل سی رو بزن.میتونی هم توی گوگل زیباساز وبلاگ سرچ کنی.
هاشمي
6 مرداد 93 14:06
سلام احتراما قاشق يا قابلمه. عيد شما مبارك .
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
ممنون عید شما هم مبارک.غلطه آی غلطه! یه راهنمائی: خوردنیه.
نفس
6 مرداد 93 16:35
شاید می خواد بگه قابلمه
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
نوچ عزیزم
انیکا
6 مرداد 93 16:38
سلام خوبین؟ مبارک خونه جدید وبم رو اپ کردم ...بیاین نظر بدین منتظرتونم ... شاید اقا پوریا می خواد بگه قاب عکس بابا فعلا
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
غلط آی غلطه! غلط غولوطه غلطه
آسیه
11 مرداد 93 20:48
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
نظری نداری آی کیو؟
انیکا
12 مرداد 93 18:20
سلام .ممنون از کامنتتون... شاید می خواد بگه اب غوره ... یا قمقمه.... یا باقالی.... یا چه سخته........
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
ممنون از اینهمه پاسخ نادرست!!!!
نفس
12 مرداد 93 18:48
تو....! تنها دعای قشنگ منی.... مبادا کسی از خدا بی خبر برای خودش دعایت کند....
نفس
12 مرداد 93 18:48
سرم را شاید دیگران در نبودنت گرم کنند اما دلم را هرگز
نفس
12 مرداد 93 18:49
سلام خوبی؟ خب .... شاید اشاره میکنه به قره غوروت!
آسیه
12 مرداد 93 21:42
ن خب..نیدونم
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
فعلا بمونید تو خماری تا بعـــــد!!!
آسیه
12 مرداد 93 21:43
نفسو عشقه..آخه بچه اونقدی میتونه قره قوروت بگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خخخخخخخخخخخخخخخخخ
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
اینجوریاس دیگه!!!
آسیه
12 مرداد 93 21:46
پس شییییییییییی... من یه شووری می کنم همه تو کف بمونن..حالا ببین...
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
بسیار هم خوفـــــــــــ
آسیه
13 مرداد 93 0:19
حاج آقا نمیگه؟خخخخخخخخخ شایدم میگه آق بابا
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
مرده ی نظراتتم خخخخخخخ
آسیه
14 مرداد 93 1:04
قابلی نداش
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
صاحبش قابله گُلُم
آسیه
14 مرداد 93 1:05
قورمه سبزی نمیگه؟
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
قبلا هم گفتم مرده ی نظراتتم
هاشمي
14 مرداد 93 15:43
با سلام فكر كنم خربزه باشد .
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
با سلام.متاسفانه نه!
آسیه
15 مرداد 93 14:29
من خواب و آروم ندارم..از بس ک فک کردم... الان دقیقا این شکلیم آخه من بی شوور می مونم...حالا ببین منظورش همون قاباقاس..من می دونم
انیکا
17 مرداد 93 14:29
سرکاریه؟
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
نه! جوابو نمیتونید بدید چرا مسابقه رو زیر سوال می برید!
نفس
17 مرداد 93 14:32
شاید هوس قاقالیلی کرده.....خب براش بخرید