پارساپارسا، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
پوریاپوریا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

وروجکـــــــــــــــــــــــــای من

کوه

1393/2/25 1:05
2,018 بازدید
اشتراک گذاری

جاتون خالی 12 اردیبهشت که جمعه بود با خواهرم و داداشم رفتیم کوه.خیلی خوش گذشت.یه عالمه ریواس چیدیم.من تا حالا خودم ریواس نچیده بودم. به بچه ها هم که حسابی خوش گذشت. اول رفتیم کوههائی که ریواس داشتن.بعد از چیدن ریواس هرجا می رفتیم شلوغ بود. آخرش رفتیم کله. یه روستائیه که خیلی خوش آب و هوا و سرسبزه اما سالهاست که خالی از سکنه است و خونه هاش خراب شدن.

اول عکس یه ریواسو واستون میذارم:

ریواس

و در ادامه....

پارسا و محمدمعین

پارسا و معین

اینجا پوریا تازه از خواب بیدار شده:

پوریا فضلی

دیدیم موهاش خیلی فشن شده ! کلاه گذاشتیم سرش!

پوریا فضلی

اینجا یه رود کوچک بود که بچه ها حسابی توش بازی کردن.من واسه پارسا و پوریا خیلی لباس برده بودم و در نهایت وقتی می خواستیم برگردیم خونه با لباسای خیس برگشتیم!!!!!

 

پارسا

پوریا داره گل به من هدیه میده:

پوریا فضلی

اینجا بالای کوهه! خیلی باد شدید بود. به موهای پوریا دقت کنید:

پوریا فضلی

پوریا فضلی

اینجا پارسا کلاه لباسشو گذاشته بود رو سرش تا باد کمتری به سرش بخوره!

پارسا و پوریا

پوریا فضلی

پارسا میرحبیبی

پارسا و عارفه

پارسا و عارفه

و در پایان؛

پوریا خسته از شیطنت آروم خوابیده:

پوریا فضلی

 

پسندها (3)

نظرات (7)

رضوان
25 اردیبهشت 93 20:56
چه عااالی ...حسابی خوش گذشته هااا... کفشهای پارسا دقیقا شبیه کفشهای رادینه...میبینی چه با دقت عکسها را دیدم..
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
ممنون از دقتت
هاشمي
26 اردیبهشت 93 17:02
با سلام خيلي جالب بود . بچه ها حسابي كيف كردند .
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
سلام. ممنون
انیکا
27 اردیبهشت 93 16:16
سلام خوبین ؟وبلاگ دومم وحشتکده هنوز تو ی موتور جست و جو نیومده از طرف پرنسس بهار برید توش اخه وحشتکده رو اونجا لینک کردم.تازه ادرسشم نوشتم میتونید لینکش کنیدپستاتون واقعا زیباست
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
خب عزیزم آدرسشو همین جا می نوشتی خانومی برو بشین درساتو بخون اینقد نشین پای اینترنت!!!(این رو در غالب یه معلم نوشتما!!!)
اميد
28 اردیبهشت 93 15:46
‎ سلام.وبلاگ خيلي خوبي داري آفرين. احتمالا تا حالا شده يه تصويري رو تو وبلاگت گذاشتي و بعد از مدتي ديدي اون تصوير پريده و ديگه نيست. اگه ميخواي اين اتفاق ديگه برات نيفته از اين به بعد ميتوني با خيال راحت عكس ها رو تو سايت زير آپلود كني و براي هميشه داشته باشيشون.به دوستاتم اطلاع بده تا اگه اونا هم چنين مشكلي داشتن رفع بشه.ممنون www.u4m.ir
انیکا
28 اردیبهشت 93 19:34
یعنی چی؟ شما وبو میپسندین؟
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
همون منظور اینه اما تو آدمکات نبود اونو گذاشتم.یعنی نظری ندارم!
پویای مامان
5 خرداد 93 10:37
چقد این عکسه قشنگه با آدم حرف میزنه لامصب پسرات نازن خدا حفظشون کنه
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
ممنون عزیزم.
مامان آرمینا
16 خرداد 93 23:43
وای ریواس همسری عاشق ریواسه ولی من واااای نه اصلا نمیتونم یه کوچولوش رو هم بخورمجای خیلی قشنگی ولی من موندم با بچه ها چطوری رفتی کوه
مامان پارسا و پوریا
پاسخ
خدا برکت بده به روی زیاد من!!! که با دوتا بچه قله ها نوردیدم!!!!